Προ ολίγων ημερών, η Audi ζήτησε από τους φίλους της μάρκας να ανεβάσουν εικόνες ή video μέσω των social media αναπαριστώντας το σήμα με τους τέσσερις κύκλους.

Η ανταπόκριση του κοινού στο «Four Rings Challenge» της γερμανικής φίρμας ήταν πολύ μεγάλη. Άλλοι εμπνεύστηκαν το λογότυπο μέσα από την κουζίνα τους, χρησιμοποιώντας τα μαγειρικά σκεύη, άλλοι από τις ρακέτες του τένις και άλλοι μέσω ζωγραφιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την καλύτερη ιδέα όμως την είχε ένας από τους μεγάλους ανταγωνιστές της. Η Mercedes-AMG ζήτησε από έναν από τους επαγγελματίες οδηγούς της να πάρει την κορυφαία έκδοση της C63, να πάει στο άδειο πάρκινγκ της εταιρείας και να σχεδιάσει το σήμα της Audi κάνοντας donuts.  

Η αποδοχή της πρόσκλησης συνοδεύτηκε με της εξής πρόταση: «Γεια σου Audi. Δεχόμαστε το FourRingsChallenge. Ελπίζουμε να σου άρεσε το αποτέλεσμα και να μας δείξεις πως μοιάζει και ο δικός σου γραφικός χαρακτήρας».

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης