Έναν χρόνο μετά τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου, η βρετανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης παραγωγής της Senna GTR.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα και σύμφωνα με τη McLaren μόνο ένα μονοθέσιο της Formula 1 μπορεί να το ξεπεράσει σε χρόνους. Θα παραχθεί σε μόλις 75 μονάδες, με την τιμή να ορίζεται στα 1.281.999 ευρώ χωρίς τους φόρους. Όλα τα αντίτυπα έχουν πουληθεί, με τους τυχερούς πελάτες να προκαταβάλλουν όλο το ποσό.

H GTR φέρει αγωνιστικό πακέτο με ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα, πατάει σε σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών με σλικ ελαστικά της Pirelli διαστάσεων 285/650 εμπρός και 325/705 πίσω, ενώ τα φρένα αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους 390 χλστ. με αλουμινένιες monoblock δαγκάνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασίζεται σε carbon monocoque πλαίσιο Monocage III-R, εξοπλίζεται με ενσωματωμένο roll cage, ανάρτηση αγωνιστικού τύπου, αγωνιστική εξάτμιση, τεράστια πίσω πτέρυγα, διαχύτη και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Παράγει περισσότερα από 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, με τον οδηγό να κάθεται σε αγωνιστικό μπάκετ κάθισμα με ζώνες έξι σημείων.

Το τιμόνι προέρχεται από τα οχήματα προδιαγραφών GT3 όπως και τα περισσότερα τμήματα της καμπίνας. Το μόνο αξεσουάρ άνεσης που διαθέτει είναι το air condition. Τροφοδοτείται από μία αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 4.0 twin turbo κινητήρα απόδοσης 825 ίππων και 800 Nm ροπής, που συνδυάζεται με κιβώτιο SSD 7 σχέσεων και Launch Control. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Wet, Track και Race).

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης