Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Μέχρι το τέλος του μήνα οι πρώτοι εκλεκτοί και προφανώς πάμπλουτοι πελάτες της βρετανικής φίρμας θα έχουν στο γκαράζ τους την εκθαμβωτική 765LT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η McLaren ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις του κορυφαίου μοντέλου της σειράς Super Series ξεκινούν τις επόμενες ημέρες. Το εκπληκτικό αυτό όχημα θα παραχθεί σε μόλις 765 μονάδες. Ουσιαστικά αποτελεί τον αντίπαλο της Ferrari Pista, με την εικόνα του να συγκλονίζει και τις επιδόσεις να προκαλούν φρενίτιδα ενθουσιασμού στους λάτρεις των τεσσάρων τροχών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 765LT φέρει carbon monocoque σασί, ζυγίζει 1.229 κιλά -χωρίς τα υγρά- χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και άλλων προηγμένων υλικών, όπως τιτανίου και πολυκαρβονικών κρυστάλλων και τροφοδοτείται από τον V8 4.0 twin turbo κινητήρα απόδοσης 765 ίππων και 800 Nm ροπής.

To μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με λειτουργία «downshift», για κατεβάσματα στον σωστό χρόνο. Σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις της McLaren, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,8 δευτερόλεπτα και τα 0-200 σε 7΄΄. Για τα 0-300 χρειάζεται 18 δεύτερα, ενώ το 400άρι ολοκληρώνεται σε 9,9΄΄.

Ο ήχος της εξάτμισης τιτανίου σε κάθε βύθισμα του γκαζιού είναι εκρηκτικός, με τη βελόνα του κοντέρ να ανεβαίνει αστραπιαία μέχρι τα 330 χλμ./ώρα. 

Τα αυξημένα μετατρόχια, η πιο σκληρή ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ, το «κοφτερό» τιμονι, το σύστημα Proactive Chassis Control II και τα αεροδυναμικά βοηθήματα με τα πτερύγια, τον διαχύτη, τις τεράστιες εισαγωγές αέρα και την πτέρυγα, βελτιώνουν τη συμπεριφορά, αυξάνουν την κάθετη δύναμη και «βιδώνουν» το αυτοκίνητο στην άσφαλτο.

H 765LT πατάει σε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R διαστάσεων 245/35 και 305/30 πίσω, με σφυρήλατες ζάντες 19 και 20 ιντσών αντίστοιχα. Από πίσω βρίσκονται τα carbon κεραμικά φρένα με τους δίσκους 390 χλστ. εμπρός και 380 χλστ. πίσω, φροντίζοντας για την άμεση επιβράδυνση του πανίσχυρου supercar. Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, το supercar ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 29,5 μέτρα και από τα 200 χλμ./ώρα σε 108 μέτρα.

Το εσωτερικό είναι χάρμα ιδέσθαι. Μεγάλο τμήμα των επιφανειών της καμπίνας καλύπτεται από alcantara, τα αγωνιστικού τύπου καθίσματα είναι από carbon, πίσω από το τιμόνι έχει τοποθετηθεί ψηφιακός πίνακας οργάνων και στο κέντρο της κονσόλας μία οθόνη 8 ιντσών.

Φυσικά, οι ιδιοκτήτες μπορούν να εξατομικεύσουν την καμπίνα σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Το τμήμα MSO Bespoke παρέχει πληθώρα επιλογών όσον αφορά στα χρώματα, τις επενδύσεις και τα αξεσουάρ. Όσο για την τιμή, ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης