Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Mazda στρέφει επάνω της όλα τα φλας καθώς ανάμεσα σε ένα κύμα αντιθερμικών κινητήρων, παρουσιάζει τον ολοκαίνουργιο e-Skyactiv D. Ίσως τον καθαρότερο diesel που έχει φτιαχτεί ποτέ και θα εξοπλίζει το νέο CX-60 το οποίο θα διατεθεί σύντομα στην αγορά της Ευρώπης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νέος αυτός κινητήρας είναι σύμφωνα με την εταιρία η μεγαλύτερη απόδειξη της προσαρμοστικότητας της μάρκας, που έρχεται να δώσει την λύση σε όσους κάνουν μεγάλες αποστάσεις, χρειάζονται απόδοση αλλά και μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης. Το μοτέρ των 3.283κ.εκ. αποδίδει 200 άλογα στην πισωκίνητη έκδοση και 254 άλογα στην all wheel drive. 

Στην πρώτη περίπτωση η κατανάλωση είναι 4.7λτ./100χλμ. με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 123 γρ./χλμ. ενώ στην δεύτερη και πιο ισχυρή έκδοση, το 0-100 έρχεται σε 7.4 δευτ. με την κατανάλωση να είναι επίσης 4.7λτ./100χλμ. και τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 219χλμ./ώρα.  

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V και τεχνολογία καύσης που ονομάζεται μερική ανάφλεξη συμπίεσης ελεγχόμενης κατανομής που τους βοηθά να επιτύχουν θερμική απόδοση άνω του 40%.Σύμφωνα με τη Mazda το νέο σύνολο είναι εξαιρετικά ήσυχο και πολιτισμένο ως προς την λειτουργία του, ανεβάζοντας επίπεδο την οδήγηση, την ώρα που ζυγίζει περίπου το ίδιο με τον κινητήρα ντίζελ 2,2 λίτρων που συναντάμε στο CX-5.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διάθεση του Mazda CX-60 με τον συγκεκριμένο κινητήρα στην Ευρώπη θα γίνει στις αρχές του 2023 ενώ μέσα στην ίδια χρονιά θα δούμε και το ολοκαίνουργιο CX-80.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης