Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνέχισε την πορεία της η VW, η οποία αποδείχθηκε ότι είναι η πιο αγαπητή μάρκα στους Ευρωπαίους πελάτες. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η γερμανική φίρμα διέθεσε μόνο τον μήνα Ιανουάριο 112.704 μονάδες, όταν η δεύτερη Ford ταξινόμησε 61.544. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Opel, ακολούθησαν Renault και Peugeot, ενώ Audi, Citroen, BMW, Fiat και Mercedes συμπλήρωσαν τη δεκάδα. Η αγαπημένη των Ελλήνων Toyota πλασαρίστηκε στην 11η θέση, αφήνοντας στη 12η τη Skoda, η οποία ενδέχεται να βρεθεί φέτος και στο ΤΟΡ 10 λόγω τόσο του Rapid όσο και της νέας Octavia.
To Golf έκανε… παιχνίδι και έφερε την VW στην κορυφή
Ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες, όσον αφορά στον όγκο πωλήσεων, ήταν οι BMW (+9,4%), Mercedes (+4,7%), Kia (+7,7%) και SEAT (+4,9%). Από την άλλη πλευρά, μείωση στις πωλήσεις (μάρκες με μεγάλο όγκο) είχαν οι μάρκες Citroën (-15,8%), Peugeot (-16,3%), Chevrolet (-38,7%), Lancia (-31,7%) και Alfa Romeo (-36,4%). Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις πωλήσεις ανά εταιρεία για τον μήνα Ιανουάριο σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η BMW ήταν η εταιρεία με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, όσον αφορά στις μάρκες με όγκο πωλήσεων
Πωλήσεις ανά μάρκα (ΤΟΡ 30)
- VW 112 704
- Ford 61.544
- Opel/Vauxhall 60.099
- Renault 56.894
- Peugeot 56.379
- Audi 50.121
- Citroën 47.912
- BMW 47.813
- Fiat 46.899
- Mercedes 45.453
- Toyota 38.440
- Skoda 37.556
- Nissan 34.151
- Hyundai 32.774
- Kia 23.795
- Dacia 20.680
- Seat 20.226
- Volvo 16 556
- Suzuki 11.037
- Mazda 10.032
- Honda 9.910
- Chevrolet 9.860
- Land Rover 9.796
- Mini 9.197
- Lancia / Chrysler 6.178
- Alfa Romeo 5.638
- Smart 5.418
- Mitsubishi 5.136
- Jaguar 2.122
- Jeep 1.981
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης