Η limo της BMW καίει μόλις 2 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα!

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2019, 13:30
Η limo της BMW καίει μόλις 2 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα!

Το νέο πολυτελές sedan της βαυαρικής φίρμας είναι πλέον διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό, προσφέροντας στον οδηγό υψηλά επίπεδα απόδοσης και το σημαντικότερο όλων, εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

Πιο συγκεκριμένα, η καινούργια Σειρά 7 προσφέρεται σε τρεις επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις (745e, 745Le και 745Le xDrive), με την τελευταία να διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο. Το plug-in σύστημα περιλαμβάνει τον εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα της σειράς Efficient Dynamics, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12.0 kWh. Η συνολική απόδοση φθάνει τους 394 ίππους και τα 600 Nm ροπής, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται στην περίπτωση της 745e σε 5,2 δευτερόλεπτα, στην 745Le σε 5,3΄΄ και στην 745Le xDrive σε 5,1΄΄. Όσο για την τελική ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Στο Hybrid Mode το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια με ταχύτητες έως 110 χλμ./ώρα, ενώ στο Electric Mode έως τα 140 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται από 50 έως 58 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση καυσίμου από 2,1 έως 2,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται από 48 έως 59 γρ./χλμ.

Το ηλεκτρικό μοτέρ είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων. Στο φρενάρισμα και το ρολάρισμα, λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας με ενέργεια τη μπαταρία υψηλής τάσης μέσω του συστήματος ανάκτησης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου επίσης χρησιμεύει για να τροφοδοτεί το δίκτυο συστημάτων του αυτοκινήτου. Επιπλέον, αυτή η ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία του στάνταρ, βοηθητικού συστήματος κλιματισμού. Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ πάνω από τον πίσω άξονα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα (HYBRID, ELECTRIC, BATTERY CONTROL και SPORT), με τον ήχο που παράγεται κατά την κίνηση να είναι ελάχιστος. Γι΄ αυτόν τον λόγο, οι μηχανικοί της BMW έχουν δημιουργήσει ένα ειδικό ηχείο, προκειμένου οι πεζοί να αντιλαμβάνονται την παρουσία του οχήματος.

Το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας και οι ενδείξεις σχετικά με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη διάρκεια φόρτισης και την ηλεκτρική αυτονομία, απεικονίζονται στον πίνακα οργάνων και στο smartphone του κατόχου.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2019, 13:30