Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, η Lancia αναγεννιέται και παρουσιάζει το νέο της πρόσωπο, έχοντας ένα 10ετές πλάνο που θα την φέρει στην θέση που της αξίζει ανάμεσα στις premium εταιρίες.

«Η νέας εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα». Με αυτά τα λόγια ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia εγκαινίασε το νέο ξεκίνημα της ιστορικής Ιταλικής μάρκας, δίνοντας παράλληλα το στίγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί. «Εν αναμονή του νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας Lancia, παρουσιάζουμε το Lancia Pu+Ra Zero, ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που θα εμπνεύσει τα μοντέλα που θα λανσάρουμε την περίοδο 2024-2028. Σήμερα, ξεκινά η Αναγέννηση που θα εκπλήξει όλους τους φίλους της Lancia».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο λογότυπο θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024. Εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia, το νέο λογότυπο αποτελεί ένα αυθεντικό κόσμημα, με κλασσική αισθητική, απλές γραμμές και πολυτελή χαρακτήρα. Κατασκευασμένο από αλουμίνιο εκφράζει του νέους γραφιστικούς κώδικες της μάρκας και αποτελεί το αποτέλεσμα προηγμένων τεχνολογιών που εφαρμόζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως την ωρολογοποιεία.

Το νέο λογότυπο είναι «Προοδευτικά Κλασσικό» αξιοποιώντας ιστορικά χαρακτηριστικά, όπως η σημαία και το δόρυ, με έναν απόλυτα μοντέρνο τρόπο. Όλα αυτά τα στοιχεία αποτελούν σύμβολα της αριστοκρατικής καταγωγής της Lancia και της κληρονομίας της που συνδυάζονται με τις σύγχρονες εκφράσεις της ισορροπίας και της πολυτέλειας. Νέα είναι και η γραμματοσειρά, η οποία έχει έναν καθαρό και διαχρονικό τόνο, συμβολίζοντας το μέλλον της μάρκας.

Lancia Pu+Ra Design, η νέα σχεδιαστική γλώσσα 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γεννημένο από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” («Καθαρή») και “Radical” («Καινοτόμα»), το Lancia Pu+Ra Design είναι το όνομα της νέας και βιώσιμης σχεδιαστικής γλώσσας της Lancia, η οποία θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Είναι το αποτέλεσμα του υπερήφανου παρελθόντος της μάρκας και τυπικών παραδειγμάτων του Ιταλικού στιλ. Οι απαλές και καθαρές γραμμές των Aurelia και Flaminia θα είναι εμφανείς στα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, μαζί με μοντέρνες εκφράσεις της καινοτομίας και την απλότητας, οι οποίες αντλούν έμπνευση από τη μόδα και την αρχιτεκτονική, αλλά και τη σπουδαία ιστορία της μάρκας στους αγώνες, όπως αυτή εκφράστηκε από μοντέλα όπως η Stratos και η Delta.

Με το Lancia Pu+Ra Design, οι όγκοι των νέων οχημάτων δημιουργούνται με αλλεπάλληλα επίπεδα και εμβόλιμα σχήματα. Το αποτέλεσμα είναι μια σχεδιαστική γλώσσα που δεν είναι συνηθισμένη στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Όσο για το εσωτερικό, το Lancia Pu+RA Design δημιουργεί μια σύνδεση με το design των Ιταλικών επίπλων, με απόλυτη προσοχή στην λεπτομέρεια, τα υλικά και την καινοτομία. Με απλές γεωμετρικές φόρμες και καινοτόμα προοπτική καλωσορίζει τους επιβάτες με μια «ζεστή» και εκλεπτυσμένη αίσθηση. Όλα τα παραπάνω ενισχύονται με την χρωματική προσέγγιση “color blocking” και την επιλογή ποιοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον υλικών που προσδιορίζουν το μελλοντικό πνεύμα της μάρκας.

Αυτή η διαφορετική προσέγγιση οδήγησε τη Lancia στην απόφαση να συνεργαστεί με την Cassina, μια από τις πλέον διάσημες Ιταλικές εταιρείες στο χώρο της σχεδίασης επίπλου και εσωτερικών χώρων με ιστορία άνω των 100 χρόνων. Η Cassina θα μεταφέρει την εμπειρία της στο χώρο του αυτοκινήτου παράλληλα με τις αξίες της Lancia, συνδυάζοντας δύο διαφορετικές πτυχές του made in Italy, με μέγιστη εστίαση στη βιωσιμότητα και την άνεση.

Lancia Pu+Ra Zero: το τρισδιάστατο μανιφέστο

Το Lancia Pu+Ra Zero αποτελεί ένα τρισδιάστατο μανιφέστο που εκφράζει την ουσία του σχεδιαστικού οράματος της Lancia, το οποίο θα χαρακτηρίζει το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας, αλλά και τη νέα Delta. Συνδυάζοντας τη σχεδίαση, την τέχνη, την καινοτομία και την γλυπτική, αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα της «Προοδευτικά Κλασσικής» προσέγγισης.

Το Lancia Pu+Ra Zero αποτελεί τη σύνθεση αντίθετων στοιχείων: της Ομορφιάς και της Τεχνολογίας, της Χάρης και του Δυναμισμού. Με αρμονικό τρόπο συνθέτει τα αρχέτυπα σχήματα από την παράδοση της Lancia μέσα από ένα συνεχή διάλογο μεταξύ των δύο διαφορετικών, αλλά αλληλοσυμπληρούμενων χαρακτήρων της, μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος.

Το εμπρός μέρος του Lancia Pu+Ra Zero εφαρμόζει μια νέα προσέγγιση στην ιστορική μάσκα “calice” («Δισκοπότηρο») της Lancia, η οποία τώρα περνά στο μέλλον με τρεις αχτίδες φωτός να καθορίζουν το σχήμα της. Η νέα μορφή του “calice” θα βρίσκεται σε όλα τα νέα μοντέλα, καθιστώντας τα άμεσα αναγνωρίσιμα κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.

Πάνω από το “calice” βρίσκεται η επίσης νέα γραμματοσειρά της Lancia. Αυτή η διπλή υπογραφή του ονόματος και του “calice” ορίζει τη γραφιστική ταυτότητα της Αναγέννησης της Lancia στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κινητικότητας.

Το Lancia Pu+Ra Zero αποτελείται από απαλές, χυτές γραμμές που θυμίζουν τη σχεδίαση των Aurelia B20 και Flaminia, με την κυκλική οροφή να γεμίζει με φως το εσωτερικό. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Θυμίζουν τη Stratos και θα χρησιμοποιηθούν στο νέο Ypsilon, με τα γράμματα της Lancia να βρίσκονται μεταξύ τους. Τέλος στην πλαϊνή όψη ξεχωρίζει το νέο λογότυπο, ενώ το απαλό χρώμα Micalized Blue του Lancia Pu+Ra Zero κάτω από το φως παίζει με την Ιταλική κομψότητα.

Η Αναγέννηση της Lancia 

Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο Αναγέννησης της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα και αποδοτικά μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. Είναι μια δομημένη πορεία, η οποία εξελίσσεται με ταχύτητα ως μέρος του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”. Αυτό είναι ξεκάθαρο και στη διαδικασία εξηλεκτρισμού, όπου το 2028, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Επόμενος πυλώνας είναι η βιωσιμότητα. Το 50% των επιφανειών στην καμπίνα του νέου Ypsilon που είναι προσβάσιμες από τους επιβάτες είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, ενώ το νέο μοντέλο πώλησης της μάρκας θα εστιάζει στο διαδίκτυο.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης