Το τμήμα μάρκετινγκ της Jaguar δημιούργησε ένα από τα καλύτερα και πιο ευφάνταστα τηλεοπτικά σποτ που έχουμε δει ποτέ, στο πλαίσιο της εμπορικής προώθησης της F-Type.

Οι συνεργάτες της βρετανικής φίρμας ανακάλυψαν ότι στη Σκωτία υπάρχει ένα χωριουδάκι μόλις 86 κατοίκων που ονομάζεται Dull. Επίσης, στο Όρεγκον του Καναδά, βρίσκεται ένας άλλος μικρός οικισμός ονόματι Boring, με πληθυσμό 8.000 κατοίκων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παίζοντας με τις λέξεις – dull σημαίνει ανιαρό, πληκτικό και boring βαρετό – τα στελέχη του τμήματος μάρκετινγκ επισκέφθηκαν τις δύο αυτές περιοχές με την εντυπωσιακή F-Type. Αφού ζήτησαν από τους κατοίκους να χαρακτηρίσουν την καθημερινότητα, στη συνέχεια τους έδωσαν να οδηγήσουν το υπέροχο sportcar.

Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Δείτε το video και θα καταλάβετε

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης