Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το απόλυτο sportcar αποκτά μια πιο ήπια σχεδιαστικά έκδοση που φέρει το όνομα Touring και προορίζεται για όσους θέλουν ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικό DNA, το οποίο όμως μπορεί να καλύψει με άνεση μεγάλες αποστάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινούρια Porsche 911 GT3 Touring διατηρεί τις προδιαγραφές της «εκρηκτικής» GT3. Η μόνη διαφορά εντοπίζεται στην πίσω πτέρυγα και τη χρησιμοποίηση μια ενεργής αεροτομής -αντί της σταθερής- που ανοίγει αυτόματα στις υψηλές ταχύτητες, προς όφελος της σταθερότητας του αυτοκινήτου και της απαιτούμενης κάθετης δύναμης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το γερμανικό μοντέλο είναι μυώδες, εντυπωσιακό και δυναμικό. Οι αεραγωγοί στο καπό, τα μεγάλα φτερά και ο διαχύτης πίσω με τις δύο κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, αναδεικνύουν τα καθαρόαιμα σπορ χαρακτηριστικά της κατασκευής.

 

Αυθεντικό sportcar

Στο καπάκι του κινητήρα αναγράφεται το GT3 Touring, τα ελαστικά έχουν διάσταση 255/35 R 20 μπροστά και 315/30 ZR 21 πίσω, πολλά τμήματα του αμαξώματος είναι από CFRP, στα παράθυρα χρησιμοποιούνται πιο ελαφριά τζάμια και το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σύστημα βαλβίδων. Εκπληκτικά carbon καθίσματα…

Για την κίνηση φροντίζει ο γνωστός εξακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 4,0 λίτρων απόδοσης 510 ίππων και 470 Νm ροπής. To μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο PDK7. Στην πρώτη περίπτωση το βάρος του οχήματος είναι στα 1.413 κιλά και στη δεύτερη ανεβαίνει στα 1.435 κιλά.

Οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες με το PDK κιβώτιο. Τα 0-100 με το αυτόματο έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 0-200 σε 10,8΄΄. Αντίθετα, με το μηχανικό επιτυγχάνονται σε 3,9΄΄ και 11,9΄΄ αντίστοιχα. Όσο για την τελική ταχύτητα, αγγίζει τα 318 και 320 χλμ./ώρα.

Αν και κανείς από τους ιδιοκτήτες τέτοιων μοντέλων δεν δίνουν σημασία στην κατανάλωση, αναφέρουμε για την ιστορία, πως κυμαίνεται χωρίς πίεση του γκαζιού στα 12,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με το κιβώτιο PDK7. Με μηχανικό κιβώτιο ξεπερνά τα 13 λτ.

 

Μαγεία

Η 911 GT3 ακόμα και στην έκδοση Touring αποτελεί το όνειρο των περισσότερων οδηγών σε κάθε γωνιά της γης. Το εσωτερικό του οχήματος είναι απλό, ψηφιακό και πρακτικό. Ο χρήστης έχει στη διάθεσή του όλες τις πληροφορίες, από την ταχύτητα έως την κατάσταση των ελαστικών και τις πιέσεις του λαδιού και νερού. 

Από τον διακόπτη στο τιμόνι επιλέγει το πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport και Track). Η τιμή της Touring στη Γερμανία ξεκινά από 170.969 ευρώ. Αν όμως ο ιδιοκτήτης θέλει να προσθέσει τα υπέροχα Sport Seats Plus καθίσματα, την carbon οροφή, τους κεραμικούς δίσκους PCCB, το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους και το πακέτο Sport Chrono Package, το κόστος ανεβαίνει αρκετά ψηλότερα.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το αυτοκίνητο των ονείρων

Η σούπερ γιαγιά με την πανίσχυρη Porsche 911 GT3 RS

H Porsche Cayenne των 640 ίππων στα χέρια του «θρύλου»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης