Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την UEFA και πέντε κορυφαίες ποδοσφαιρικές ομάδες της Ευρώπης, η Hyundai δημιούργησε μία ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστές 18 σταρ του ποδοσφαίρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ταινία έχει τίτλο «Matchday in Europe», τοποθετώντας τους φιλάθλους στο επίκεντρο. Στόχος είναι να αναδείξει τον ρόλο των fans του ποδοσφαίρου, βάζοντάς τους στο κέντρο της δράσης.

Ακολουθώντας μία ομάδα φιλάθλων από τους συλλόγους της Ρόμα, της Ατλέτικο Μαδρίτης, της Τσέλσι, της Χέρτα και της Λυόν, διάσημοι ποδοσφαιριστές, όπως οι Antoine Griezmann, Eden Hazard, Memphis Depay, Olivier Giroud, Willian και πολλοί ακόμη, αναλαμβάνουν μία σειρά υποστηρικτικών ρόλων όπως baristas, φωτογράφοι, πωλητές του clubshop και stewards, με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των οπαδών στους αγώνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Hyundai αποτελεί κορυφαίο συνεργάτη της FIFA και της UEFA. Το πανευρωπαϊκό πρόγραμμά της αποτελεί μέρος μιας εκτεταμένης χορηγικής στρατηγικής του ποδοσφαίρου που στοχεύει στη δημιουργία βαθύτερων και συνεπέστερων συναισθηματικών συνδέσεων με τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου σε ολόκληρη την Ευρώπη.

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης