Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Θεωρείται μία από τις πιο επιτυχημένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Από το 2005, οπότε λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το Logan, μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 6,4 εκατομμύρια οδηγοί έχουν αποκτήσει ένα μοντέλο της Dacia.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H εταιρεία ιδρύθηκε το 1966 στη Ρουμανία και από το 1999 ανήκει στον όμιλο της Renault. Τα αυτοκίνητά της αποτελούν τον ορισμό του «value for money». Διακρίνονται για την αξιοπιστία, την αντοχή και την ασφάλεια. Προσφέρουν μια εξαιρετική σχέση μεγέθους και ευρυχωρίας σε ασυναγώνιστη τιμή, διαθέτοντας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Το Logan είναι αυτό που έκανε την επανάσταση στην ευρωπαϊκή αγορά πριν από 15 χρόνια, εκδημοκρατίζοντας την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου, αφού προσφερόταν σε τιμή αντίστοιχη ενός μεταχειρισμένου.

Εκτόξευση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


To 2008, η Dacia επέκτεινε τη γκάμα της με το Sandero και την SUV εκδοχή του, το Sandero Stepway. Συνδυάζοντας τις συμπαγείς διαστάσεις, με το πληθωρικό εσωτερικό, το μοντέλο αποδείχτηκε ικανό να εξυπηρετήσει πολλές και ετερόκλητες ανάγκες.

Αυτό που έκανε τη διαφορά και την εκτόξευσε εμπορικά ήταν το Duster. Παρουσιάστηκε το 2010 και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγινε best seller στα SUV. Σε 10 χρόνια έχει πουλήσει πάνω από 1,6 εκατ. μονάδες, αποκτώντας πιστούς φίλους σε όλο τον κόσμο.

Το Νο1 μοντέλο της μάρκας παραμένει το Sandero, με σχεδόν 2,1 εκατ. πωλήσεις.

Αντίστοιχα, η Dacia βρίσκεται στην 5η θέση των λιανικών πωλήσεων στην Ευρώπη με το μερίδιο αγοράς το 2019 να φθάνει το 3,9%.

Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία εξελίσσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Βασίζεται στο πρωτότυπο Spring Electric, έχει πεντάθυρο αμάξωμα, προσφέρει χώρο για τέσσερις επιβάτες και ηλεκτρική αυτονομία 200 χλμ.

 

Δείτε εδώ όλη την γκάμα της Dacia στην Ελλάδα

 

 

:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης