Ο Σεπτέμβριος σηματοδοτεί το τέλος του καλοκαιριού, των διακοπών και την επιστροφή των μαθητών στα θρανία. Για τη μέση ελληνική οικογένεια, αυτή η περίοδος είναι ιδιαίτερη δύσκολη λόγω των δυσανάλογα αυξημένων εξόδων και δεν συνηγορεί στην αγορά νέου αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Citroen ωστόσο, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να αποκτήσει ένα καινούργιο μοντέλο σε προνομιακές τιμές. Μέσω της προωθητικής ενέργειας «Citroen Back To School», η εταιρεία παρέχει πρωτοποριακά προγράμματα, μειωμένες τιμές, άτοκη χρηματοδότηση και πέντε χρόνια εγγύηση.

Η προωθητική ενέργεια ισχύει έως τις 29 Σεπτεμβρίου και για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης