Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν πληρώνεις κάτι παραπάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ, η αλήθεια είναι πως απαιτείς όλα να είναι άψογα. Η Bugatti λοιπόν πριν αποφασίσει να βάλει στην παραγωγή τη νέα Centodieci, την «ταλαιπώρησε» όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο, ολοκληρώνοντας ένα πρόγραμμα εξαντλητικών δοκιμών 50.000 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το hypercar που βλέπετε στις φωτογραφίες πραγματοποιούσε περίπου 1.100 χλμ. την ημέρα. Πέρασε τεστ σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν αλλά και 40+, οδηγήθηκε στην πίστα, στην πόλη, σε επαρχιακό δρόμο και σε ειδικά τούνελ αεροδυναμικής. Οι μηχανικοί, αφού συνέλεξαν όλα τα στοιχεία από κάθε δοκιμασία, διόρθωσαν ό,τι χρειαζόταν και πλέον έδωσαν το πράσινο φως για την παραγωγή του μοντέλου.

Παρά το γεγονός πως η εμφάνιση του μοντέλου αποτελεί φόρο τιμής στην EB110 της δεκαετίας του 1990, το μηχανικό σύνολο είναι αυτούσιο από την Chiron με απόδοση 1.600 ίππων και φυσικά τετρακίνηση. Ο 8λιτρος κινητήρας και η σοκαριστική ιπποδύναμη επιτρέπουν στο σύνολο να επιταχύνει 0-100 σε μόλις 2,4 δευτ. 0-200 σε 6,1 δευτ. και έχοντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα στα 380 χλμ./ώρα.

«Η Centodieci οδηγείται σκόπιμα στα όριά του για να εγγυηθεί η αξιόπιστη συμπεριφορά στο υψηλότερο επίπεδο, ακόμη και σε ακραίες καταστάσεις», δήλωσε ο Carl Heilenkötter, τεχνικός διευθυντής της Bugatti. «Αυτή είναι η φιλοσοφία της μάρκας και γι’ αυτό καταβάλαμε τεράστια προσπάθεια σε όλες αυτές τις δοκιμές. Η Bugatti δεσμεύεται για τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, αντοχής και ικανοποίησης των πελατών».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόλις 10 Centodieci θα περάσουν τη γραμμή παραγωγής και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχουν όλες βρει ήδη ιδιοκτήτη.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης