Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

H ώρα της παγκόσμιας πρεμιέρας του Rimac C_Two πλησιάζει. Το υπεραυτοκίνητο της κροατικής εταιρείας βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών εξέλιξης, με τους μηχανικούς να ολοκληρώνουν αυτή την περίοδο τη ρύθμιση της ανάρτησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Rimac Automobili, το C-Two δεν είναι ένα ακόμα πανίσχυρο hypercar. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό hyper-GT και πρέπει να συμπεριφέρεται ανάλογα σε μια πίστα και σε ένα ταξίδι.

Για να πετύχουν τον ιδανικό συνδυασμό ισορροπίας, εξέλιξαν μια προηγμένη ανάρτηση. Προέρχεται από τη φημισμένη KW Suspension και φέρει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ενεργό ύψος οδήγησης. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει τα μέγιστα επίπεδα άνεσης στις καθημερινές μετακινήσεις και συγχρόνως, την άριστη αποτελεσματικότητα μέσα στην πίστα. Η παραγωγή του πρώτου χρόνου έχει κάνει sold out.

Για να το πετύχουν αυτό, οι άνθρωποι της Rimac και οι μηχανικοί της KW πραγματοποίησαν δεκάδες δοκιμές, προσομοίωσαν κάθε διαδρομή, αναπαρέστησαν τις συχνότητες των αμορτισέρ και τον βαθμό απόσβεσης σε κάθε επιφάνεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το C_Two είναι απλώς ο κωδικός του project. Το επίσημο όνομα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα αποκαλυφθεί σύντομα, με τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη της μάρκας, Mate Rimac, να υπόσχεται ένα εκθαμβωτικό τετράτροχο με εντυπωσιακές προδιαγραφές. Τα ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν 1.914 ίππους, με τις επιδόσεις να είναι καταιγιστικές.

 

Στην παραγωγή το ηλεκτρικό hypercar των Κροατών

Σκληρά crash tests για το ηλεκτρικό hypercar των 1.914 ίππων

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης