Του Λουκά Παπαλάμπρου

Έπειτα από το λανσάρισμα στην τοπική αγορά, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Niro οδεύει προς την Ευρώπη, με τις επίσημες αντιπροσωπείες της κορεατικής μάρκας να προετοιμάζονται για την έναρξη των παραγγελιών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, πριν ξεκινήσει η εμπορική του πορεία στη Γηραιά Ήπειρο, το e-Niro έπρεπε να περάσει τα νέα τεστ που επιβάλλει το πρότυπο WLTP. Σύμφωνα με τις αυστηρότερες μετρήσεις της Ε.Ε., η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες διαμορφώνεται στα 289 και 455 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε ότι το e-Niro προσφέρεται με δύο μπαταρίες χωρητικότητας 39.2 kWh και 64 kWh και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 135 και 204 ίππων αντίστοιχα. Για να φορτίσει πλήρως η μπαταρία των 39,2 kWh μέσω απλής οικιακής παροχής απαιτούνται 6 ώρες και 10 λεπτά, ενώ αυτή των 64 kWh φορτίζει σε 9 ώρες και 40 λεπτά. Με ταχυφορτιστή 100 kW αμφότερες ανακτούν το 80% της ενέργειάς τους σε μόλις 54 λεπτά.

Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Niro φέρει νέα μάσκα και προφυλακτήρα με ενεργή γρίλια, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, καινούργια φώτα ημέρας LED, διακοσμητικά σε γαλάζια απόχρωση, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ανασχεδιασμένη κονσόλα, ενώ εξοπλίζεται με πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης