Η κορεατική μάρκα αποκάλυψε επίσημα τη νέα γενιά του supermini, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο δυνατούς «παίκτες» της κατηγορίας την επόμενη χρονιά.

Το καινούριο i20 έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Ευρώπη, με βάση τις ανάγκες των ιδιαίτερα απαιτητικών καταναλωτών της Γηραιάς Ηπείρου. Το design ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία Fluidic Sculpture 2.0, με το αμάξωμα να έχει πιο σπορτίφ προφίλ και έντονες ακμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας, με το μήκος να αγγίζει πλέον τα 4.035 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.570 χλστ., προσφέροντας μια από τις πιο ευρύχωρες καμπίνες στην κατηγορία. Στόχος της Hyundai, είναι το i20 να φιλοξενεί με άνεση τρεις ενήλικες επιβάτες στα πίσω καθίσματα, με την γυάλινη πανοραμική οροφή να είναι ένα από τα μεγάλα του ατού.

Αυξημένο είναι και το πορτμπαγκάζ, φθάνοντας τα 320 λίτρα χωρητικότητας, ατενίζοντας την κορυφή της κατηγορίας και σε αυτό τον τομέα. Σχεδιαστικά, η εξάγωνη μάσκα, τα φώτα ημέρας τύπου LED εμπρός και τα πίσω, ίδιας τεχνολογίας σε σχήμα μπούμερανγκ, προσδίδουν πιο ελκυστική εμφάνιση στο αμάξωμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ανώτερα επίπεδα κυμαίνεται η τεχνολογία και ο εξοπλισμός, με την Hyundai να μην αποκαλύπτει ωστόσο, περισσότερες λεπτομέρειες. Κανένας λόγος δεν έγινε ούτε για τα μηχανικά σύνολα, αν και όπως όλα δείχνουν, θα δούμε ένα βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρου, δύο diesel χωρητικότητας 1.100 και 1.400 κ.εκ., καθώς και ένα νέο τρικύλινδρο μοτέρ 1.0 Turbo, απόδοσης περίπου 120 ίππων. 

Η παρουσίαση του νέου i20 θα γίνει στις 2 Οκτωβρίου, στην έκθεση του Παρισιού, με την Hyundai να ενισχύει πολύ τη θέση της, σε μια από τις πιο απαιτητικές και δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης