Επιμέλεια: Παλληκάρης Γιώργος

Τα κεντρικά γραφεία Έρευνας & Ανάπτυξης της Hyundai στο Namyang (με περισσότερα από 12.000 άτομα προσωπικό) σταματούν και επίσημα οποιαδήποτε ενασχόληση με την δημιουργία και εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί η Hyundai και η Kia να είναι από τις λίγες εταιρίες που δεν έχουν παρουσιάσει χρονοδιάγραμμα για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, όμως σύμφωνα με το Business Korea οι αποφάσεις έχουν ήδη γίνει πράξη.

Η ομάδα μηχανικών που εργαζόταν για την ανάπτυξη νέων κινητήρων έχει μετατραπεί σε ομάδα έρευνας και ανάπτυξης αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Στην πραγματικότητα, όλα τα κέντρα που σχετίζονται με τους θερμικούς κινητήρες, έχουν μετατραπεί σε μονάδες που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση, όπως και το νέο Κέντρο Ανάπτυξης Μπαταριών που έχει ιδρυθεί στο Namyang.

Η ηλεκτροκίνητη αντεπίθεση του Ομίλου Hyundai έχει ήδη ξεκινήσει με αρκετά νέα μοντέλα από τις Hyundai, Kia και Genesis. Πιο συγκεκριμένα για τη Hyundai, το Ioniq 5 που κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος και έκανε «πάταγο», αναμένεται να ακολουθήσει το Ioniq 6 το 2022 και το Ioniq 7 το 2024. Εκτός από τα EV, η Hyundai εργάζεται επίσης στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ως εναλλακτική λύση. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την περασμένη εβδομάδα, η Hyundai ανακοίνωσε την αποχώρηση του Albert Biermann από τον ρόλο του Προέδρου και Επικεφαλής του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης του Ομίλου. Ο Γερμανός μηχανικός, ο οποίος θα εργάζεται τώρα ως Εκτελεστικός Τεχνικός Σύμβουλος για την εταιρεία, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στα οδηγικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της Hyundai, συμπεριλαμβανομένου του τμήματος N με γνώμονα τις επιδόσεις. Παρά τη συνταξιοδότησή του, ο Biermann θα χρησιμοποιήσει την εμπειρία του αυτή στην υποστήριξη της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων απόδοσης.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης