Η Toyota είναι το πρώτο εργοστάσιο που παρουσιάζει το πρωτότυπο Le Mans για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Αντοχής του 2021. Πρόκειται για το εντυπωσιακό GR010 Hybrid το οποίο εξελίχθηκε τόσο στην Ιαπωνία όσο και στην Γερμανία. Το πλαίσιο ανάλαβε να εξελίξει η ομάδα Gazoo Racing που έχει έδρα την Κολονία ενώ ο κινητήρας κατασκευάστηκε στην Higashi-Fuji της Ιαπωνίας.
Το υβριδικό αγωνιστικό είναι εξοπλισμένο με έναν V6 κινητήρα 3,5 λίτρων με δύο τούρμπο ο οποίος Μεγαλύτερος κινητήρας, με μικρότερη ισχύ…αποδίδει 670 ίππους στους πίσω τροχούς. Συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων ο οποίος δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς. Οι κανονισμοί πάντως του πρωταθλήματος WEC περιορίζουν την ισχύ στους 670 ίππους, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχουν στιγμές που και οι 670 ίπποι θα μεταφέρονται στους πίσω τροχούς όταν η μπαταρία έχει “στεγνώσει”.
Μειώθηκε το κόστος, μειώθηκε η ισχύς
Θα παρατηρήσατε πως σε σχέση με πέρυσι το αγωνιστικό της Toyota έχει μειωμένη απόδοση και λιγότερη Στόχος ξανά οι νίκες και το πρωτάθλημα WECτεχνολογία πάνω του. Δεν έχει τον εκπληκτικό κινητήρα για παράδειγμα των 2,4 λίτρων που είχε πέρυσι, δεν έχει την μονάδα MGU στον πίσω άξονα καθώς οι κανονισμοί έχουν αλλάξει η ισχύς έχει περιοριστεί κατά 30% σε σχέση με το 2020 και όλα αυτά για ανάγκη για μείωση του κόστους.
Τα αγωνιστικα της Toyota θα οδηγήσουν οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez (#7) και οι Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley (#8). Να θυμίσουμε ότι η Toyota κέρδισε τον περσινό 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Παρουσίαση της GR010 Hybrid
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτοκίνητο ντριφτάρει χωρίς οδηγό!