Την τρίτη κατά σειρά και πιο προσιτή έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της γκάμας της παρουσίασε η γερμανική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ονομάζεται Taycan 4S και σε σχέση με τις Turbo και Turbo S φέρει μπαταρία χωρητικότητας 79,2 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης περίπου 530 ίππων σε λειτουργία overboost. H μέγιστη ισχύς φόρτισης αγγίζει τα 225 kW και η αυτονομία δεν ξεπερνά τα 407 χιλιόμετρα.

Βέβαια, όποιος επιθυμεί μπορεί να παραγγείλει το πακέτο Performance Battery Plus με τη μπαταρία 93,4 kWh – αυτή δηλαδή με την οποία εξοπλίζονται οι Taycan Turbo και Turbo S – και τους ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες (571 ίππους).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στις επιδόσεις, η Taycan 4S επιταχύνει στα 0-100 σε 4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Πατάει σε ζάντες 19 ιντσών, τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους 360 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και 358 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω.

Από τον εξοπλισμό δεν λείπουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ PASM, το σύστημα Porsche 4D Chassis Control, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, οι ψηφιακές οθόνες και οι πρωτοποριακές τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού.

Το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στις αγορές την άνοιξη του 2020, με τις παραγγελίες στην Ευρώπη να ξεκινούν τον Ιανουάριο. Στις ΗΠΑ αντιθέτως οι πελάτες μπορούν να το παραγγείλουν από τώρα. H τιμή εκκίνησης ορίστηκε στα 103.800 δολάρια – με το Performance Battery Plus ανεβαίνει στα 110.380$.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης