Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυξάνεται συνεχώς. Ωστόσο, πολλοί θεωρούν πως τα μοντέλα αυτής της τεχνολογίας δεν έχουν την ίδια αντοχή και αξιοπιστία με τα αυτά που χρησιμοποιούν παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην προσπάθεια να αποδείξει την ανθεκτικότητα και τη στιβαρότητα της Mustang Mach-E, η Ford προχώρησε σε μια σειρά πολύ σκληρών δοκιμασία. Μια ομάδα μηχανικών και έμπειρών οδηγών υπέβαλε το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο σε… βασανιστήρια, τα οποία ήταν έτσι σχεδιασμένα ώστε να H τιμή του αυτοκινήτου στην Ελλάδα ξεκινά από 51.587 ευρώ με την κρατική επιδότησηπροσομοιώνουν καταπονήσεις πολύ πιο έντονες από εκείνες που προκαλεί η καθημερινή χρήση.

Αρχικά, πέρασαν το αμάξωμα της Mustang Mach-E 60 φορές από τη διαδικασία του αυτόματου πλυσίματος χωρίς αφρό. Για να μπορέσει να ελέγξει την περίπτωση διαρροών και λοιπών εξωτερικών ζημιών εξαιτίας του νερού, η ομάδα «βομβάρδισε» τα πλαίσια των θυρών, τα διακοσμητικά ένθετα, τα πάνελ, τα λογότυπα, τους προβολείς, τα φώτα και τα αυτοκόλλητα με ισχυρό πιεστικό νερού (1.700 PSI και θερμοκρασία 600 Κελσίου) από απόσταση περίπου 0,3 m. Αυτή η πίεση, σε συνδυασμό με απορρυπαντικά, μπορεί να αφαιρέσει ακόμα και κηλίδες λαδιού από τον δρόμο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνέχεια δοκίμασαν οτιδήποτε έχει σχέση με τη χρήση των καθισμάτων από τους πελάτες – και κυρίως τις φθορές του μαξιλαριού της έδρας. Οι μηχανικοί της Ford μελέτησαν τις μεταβολές φορτίου βάρους πάνω στα καθίσματα, κάνοντας χρήση διαφόρων σωματότυπων. Αυτό γίνεται προγραμματίζοντας ένα «ρομποτικό οπίσθιο» (robotic butt) για την εξομοίωση ενός ατόμου που εισέρχεται και εξέρχεται από την Mustang Mach-E – τουλάχιστον 25.000 φορές.

Φυσικά, δεν θα παρέλειπαν να τεστάρουν την οθόνη αφής των 15,5 ιντσών. Χάρη στο κρύσταλλο «Dragontrail» η οθόνη είναι εξαιρετικά ανθεκτική σε γρατζουνιές και χτυπήματα από πορτοφόλια και τσάντες ή αντικείμενα που φεύγουν από τα χεράκια των παιδιών.

Σχολαστικές δοκιμές πραγματοποιήθηκαν για την αντοχή της βαφής του αμαξώματος. Οι μηχανικοί υπέβαλλαν το ηλεκτρικό SUV σε τεστ 300 μιλίων σε διαδρομές εκτός δρόμου για να αξιολογήσουν τη ζημιά που προκαλείται στο χρώμα του αμαξώματος από χαλίκια και θραύσματα. Χρησιμοποιήθηκαν δύο διαφορετικές κατηγορίες χαλικιών καθώς επαγγελματίες οδηγοί ντριφτάριζαν την Mustang Mach-E σε μία μεγάλη ευθεία με διάσπαρτα χαλίκια με ταχύτητα 60 μίλια/ώρα σχεδόν 200 φορές.

Αφού ολοκληρώθηκε το πρώτο τεστ, η ομάδα αντικατέστησε το χαλίκι με ακόμα πιο αιχμηρές πέτρες επαναλαμβάνοντας διαρκώς τη δοκιμή.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες της νέας Ford Mustang Mach-E – Πόσο κοστίζει κάθε έκδοση

Παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας πέτυχε η νέα ηλεκτρική Mustang Mach-E

H Ford Mustang Mach-E GT κάνει τα 0-100 σε 3,7 δευτερόλεπτα

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης