Ο γερμανικός όμιλος παρουσίασε στην Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας και Μεταφορών, τις προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων στους κινητήρες diesel της σειράς ΕΑ189.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανέφερε το VW Group, οι τεχνικές αναβαθμίσεις που θα γίνουν σε όλα τα μοντέλα που επηρεάζονται θα περιορίσουν τις εκπομπές ρύπων CO2 και τα επίπεδα οξειδίων του αζώτου (NOx), χωρίς να επηρεαστεί η κατανάλωση καυσίμου και οι επιδόσεις. Η γερμανική υπηρεσία ενέκρινε τα τεχνικά μέτρα που πρότεινε το εργοστάσιο, με την εφαρμογή τους να ξεκινά άμεσα.

Πιο συγκεκριμένα, στον κινητήρα 1.6 TDI θα τοποθετηθεί ένας μετασχηματιστής ροής μπροστά από τον αισθητήρα μέτρησης μάζας αέρα (MAF), ο οποίος θα εξομαλύνει τη ροή του αέρα, επαναπροσδιορίζοντας με ακρίβεια τη μέτρηση μάζας. Επίσης, θα γίνει ενημέρωση του λογισμικού του μηχανικού συνόλου. Όλα αυτά θα βελτιώσουν τη διαδικασία καύσης, με το μοτέρ να συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς της E.E.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ό,τι αφορά τον 2.0 TDI, θα γίνει απλά μια ενημέρωση του λογισμικού του κινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση, ο χρόνος υλοποίησης των τεχνικών αναβαθμίσεων υπολογίζεται σε μία ώρα, ενώ στην δεύτερη δεν θα ξεπερνά τα 30 λεπτά. Οι αντίστοιχες τεχνικές λεπτομέρειες για τον τρικύλινδρο 1.2 TDI, θα ανακοινωθούν μέχρι το τέλος του μήνα.

H VW τόνισε πως δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των πελατών, με την ανάκληση των πρώτων αυτοκινήτων να ξεκινά τον Ιανουάριο του 2016 και να ολοκληρώνεται μέσα στο ίδιο έτος. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τις άλλες μάρκες του ομίλου που επηρεάζονται, όπως τις Audi, Seat και Skoda.

Μάλιστα, η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα και ένα video από τις αλλαγές που θα γίνουν στους κινητήρες. Αν είστε κάτοχοι κάποιου μοντέλου του VW Group και θέλετε να δείτε αν το όχημά σας επηρεάζεται, πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης