Του Λουκά Παπαλάμπρου

Τα τεράστια άλματα προόδου που έχει κάνει σε όλα τα επίπεδα αποδεικνύει μέσα από το καινούργιο τετράθυρο sedan η κορεατική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Stinger GT ανήκει στην κατηγορία των sport premium και αναμένεται να κλέψει την παράσταση στην έκθεση του Ντιτρόιτ, όπου κάνει παγκόσμια πρεμιέρα. Διακρίνεται για τη δυναμική εικόνα, το ελκυστικό αμάξωμα με την άκρως επιθετική μάσκα και τις καμπύλες, το πίσω τμήμα με τις τετραπλές απολήξεις που θυμίζει κάτι από Maserati και τις μεγάλες ζάντες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Genesis G70, έχει εξελιχθεί στην Ευρώπη και τοποθετείται απέναντι από τα κορυφαία τετράθυρα coupe της αγοράς, όπως αυτά των Audi, BMW και Mercedes. Το μήκος του φθάνει τα 4.831 χλστ., το πλάτος τα 1.870 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.905 χλστ., προσφέροντας τη βέλτιστη ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Οι δερμάτινες Nappa επενδύσεις, οι κυκλικοί αεραγωγοί, τα διακοσμητικά από αλουμίνιο, το τριάκτινο τιμόνι, η τεράστια κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, ο πίνακας οργάνων με τις αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις και οι όμορφα σχεδιασμένοι διακόπτες αναδεικνύουν την κομψότητα, την πολυτέλεια και τα σπορ χαρακτηριστικά της καμπίνας. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας πλειάδα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, οθόνη 7 ιντσών, ακόμα και ηχοσύστημα της Harman Kardon απόδοσης 720 Watt.

Τροφοδοτείται από τον 2.0 Turbo κινητήρα των 258 ίππων και 350 Nm ροπής, καθώς και τον V6 3,3 twin turbo με τους 370 ίππους και τα 495 Nm ροπής, οι οποίοι συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι άκρως ανταγωνιστικές, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του πέντε λειτουργίες κίνησης. Προσφέρεται ως πισωκίνητο και ως τετρακίνητο, διαθέτοντας μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα Dynamic Torque Vectoring, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Dynamic Stability Damping Control και φρένα της Brembo στην ισχυρότερη εκδοχή.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης