Τα μοντέλα της Fiat δεν τυγχάνουν της προτίμησης των αμερικανών καταναλωτών εδώ και δεκαετίες, με την έκφραση «Fix It Again Tony» να έχει σημαδέψει την εταιρεία.

Η ιταλική μάρκα, προσπαθεί εδώ και χρόνια να ξεχάσει ή καλύτερα κάνει πως δεν υπάρχει ο μυθικός μηχανικός με το όνομα Tony, στο υποτιμητικό ανέκδοτο σχετικό με το θέμα της ποιότητας των αυτοκινήτων της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο 500Χ όμως, αλλάζει την τακτική της Fiat, η οποία όχι μόνο επαναφέρει στο προσκήνιο τον Tony, αλλά δημιουργεί μια νέα διαφήμιση απαντώντας με το δικό της τρόπο, στους ισχυρισμούς των αμερικανών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης