«Βόμβα μεγατόνων» έριξε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο αντιπρόεδρος της General Motors, Steve Girsky, ανακοινώνοντας ότι στις αρχές του 2016 η Chevrolet θα αποχωρήσει από την Ευρώπη.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική απόφαση της GM που θα «ταράξει τα νερά» στην ευρωπαϊκή αγορά και θα επηρεάσει αρνητικά την αυτοκινητοβιομηχανία σε κάθε χώρα της Γηραιάς Ηπείρου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο αμερικανικός κολοσσός θα διατηρήσει την παρουσία του μόνο στη Ρωσία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


O αντιπρόεδρος της GM

Εξοικονόμηση 1 δις.
Όπως δήλωσε ο Steve Girsky, η GM θέλει αφενός να εξοικονομήσει χρήματα και αφετέρου να εστιάσει στην επέκταση των εμπορικών σημάτων Opel/Vauxhall. Με απλά λόγια, τα 700 εκατομμύρια με ένα 1 δις που υπολογίζει να κερδίσει η εταιρεία από την αποχώρησή της Chevrolet από την Ευρώπη, θα τα δώσει για την προώθηση και ανάπτυξη της Opel ώστε να επιστρέψει στην κερδοφορία έπειτα από τις απώλειες των τελευταίων ετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Chevrolet θα αποχωρήσει αλλά η Corvette θα παραμείνει…

Τι θα γίνει στην Ελλάδα;
Από εκεί και πέρα άγνωστο παραμένει το μέλλον της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας των αυτοκινήτων Chevrolet. Σύμφωνα με πληροφορίες του zougla.gr, ακόμα η κατάσταση δεν έχει ξεκαθαρίσει και αυτό έχει να κάνει με το καθεστώς που επικρατεί. Η εταιρεία στην Ελλάδα “μιλά” απευθείας με την Κορέα (μην ξεχνάτε ότι η σημερινή Chevrolet είναι η πρώην Daewoo) και αυτό είναι ένα στοιχείο στο οποίο θα πατήσουν οι άνθρωποι της Chevellas. Με λίγα λόγια υπάρχει περίπτωση να συνεχιστεί κανονικά η δραστηριότητα της μάρκας στη χώρα μας και αυτό έχει να κάνει με τις πωλήσεις καθώς με το after sales δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως θέμα. Ωστόσο, από τη στιγμή που η «μαμά» GM αποφάσισε να βγάλει εκτός Ευρώπης την Chevrolet δύσκολα θα ανάψει το πράσινο φως για να συνεχιστεί η δραστηριότητα στην Ελλάδα.

Ίδιο σκηνικό και με την Daihatsu
Ανάλογο σκηνικό είδαμε πριν από δύο περίπου χρόνια και με την Daihatsu. Ήταν τότε που οι Ιάπωνες πήραν την απόφαση να αποσύρουν την μάρκα από την Ευρώπη προκαλώντας αναστάτωση τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους πελάτες. Όπως αποδείχτηκε το after sales δεν επηρεάστηκε καθόλου (διαθεσιμότητα κ.λπ).  

Και η Camaro θα παραμείνει καθώς η Chevrolet θέλει αυτοκίνητα – μύθους να μην… αποχωρούν από τη Γηραιά Ήπειρο…

Σχετικά με την ελληνική Chevrolet, το τοπίο προς το παρόν παραμένει θολό και θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες εβδομάδες, οπότε και αναμένουμε την επίσημη θέση της εισαγωγικής εταιρείας που ήδη βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την GM και την Κορέα.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης, Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης