H BMW M5 είναι φτιαγμένη για μεγάλες συγκινήσεις

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020, 14:05
H BMW M5 είναι φτιαγμένη για μεγάλες συγκινήσεις

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Έπειτα από τις απλές εκδόσεις της Σειράς 5, η βαυαρική φίρμα παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του κορυφαίου sport sedan υψηλών επιδόσεων.

Η Μ5 έλαβε τη φροντίδα των σχεδιαστών και μηχανικών του φημισμένου τμήματος M GmbH, έχοντας έναν και μόνο στόχο. Να προσφέρει στους τυχερούς οδηγούς μοναδικές στιγμές απόλαυσης.

Από αισθητικής πλευράς, οι αλλαγές εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα με το χρωμιωμένο πλαίσιο, τις διπλές γρίλιες, το έμβλημα «Μ» και τις μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Τα φώτα τεχνολογίας Adaptive LED Headlights και Laserlight έχουν μια σκούρα πινελιά, ενώ οι πίσω προβολείς LED αποπνέουν μία τρισδιάστατη αίσθηση.

Το αυτοκίνητο πατάει σε νέες ζάντες 20 ιντσών – προαιρετικά υπάρχουν και αυτές της M8 – με τα συνθετικά φρένα με τις μπλε, κόκκινες ή μαύρες δαγκάνες Μ να περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεγαλύτερη κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων και έγχρωμο head-up display. Η νέα λειτουργική φιλοσοφία δύο διακοπτών στην κεντρική κονσόλα προέρχεται από τη M8. Από το μπουτόν M Mode ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί τα προφίλ ROAD και SPORT.

Το μπουτόν Setup τον μεταφέρει απευθείας στο μενού της κεντρικής οθόνης, όπου μπορεί να επιλέγει εξατομικευμένες ρυθμίσεις για το σύστημα κίνησης και το πλαίσιο, ενώ στην έκδοση M5 Competition έχει προστεθεί το TRACK mode, για γνήσια αίσθηση σε αγωνιστικές πίστες.

Κάτω από το φουσκωμένο καπό βρίσκεται ο γνωστός V8 4.4 TwinPower Turbo κινητήρας. Στη βασική Μ5 αποδίδει 600 ίππους και στην Competition 625. Η ροπή βρίσκεται και στις δύο εκδόσεις στα 750 Nm, με την κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων. Το συστημα τετρακίνησης M xDrive περιλαμβάνει επιπλέον ρύθμιση 2WD για αμιγή πίσω κίνηση και διαφορικό Active M Differential.

Χάρη στα νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, τις ρυθμίσεις που έγιναν σε πλαίσιο, ελατήρια και σετάρισμα, η Competition είναι κατά επτά χιλιοστά χαμηλότερη από τη M5 και ελάχιστα πιο γρήγορη. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 3,3 δευτερόλεπτα έναντι 3,4΄΄ και τα 200 έρχονται σε μόλις 10,8 δευτ. έναντι 11,1΄΄. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ωρα. Με το έξτρα πακέτο Μ Drivers Package ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα. 

Το λανσάρισμα των Μ5 και Μ5 Competition θα ξεκινήσει από τη Γερμανία τον Αύγουστο. Οι τιμές στη χώρα παραγωγής διαμορφώνονται στα 120.900€ και 129.900€ αντίστοιχα, με τους υποψηφίους αγοραστές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής έξι χρωμάτων (Brands Hatch Grey, Motegi Red, Tanzanite Blue II metallic, Aventurine Red II metallic,  matt Frozen Bluestone metallic και Alvit Grey metallic).

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2020, 14:05