Την ώρα που εκατοντάδες οδηγοί ανά τον κόσμο έχουν ως όνειρο να «τελικιάσουν» το αυτοκίνητο τους στον αυτοκινητόδρομο της Γερμανίας όπου δεν υπάρχει όριο ταχύτητας, οι ίδιοι οι Γερμανοί έχουν αντίθετη άποψη.

Γιατί οι Γερμανοί θέλουν να βάλουν όριο στην Autobahn;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν φαντάζεστε πως ο λόγος είναι η ασφάλεια σχετικά με όσους την επισκέπτονται ώστε να τρέχουν με 200+χλμ. με αμφιβόλου ποιότητας αυτοκίνητα, πέφτετε αρκετά έξω. Η πραγματική αιτία λοιπόν, σύμφωνα με το DW.com, η οποία ωθεί το 60% των Γερμανών πολιτών να πουν ΝΑΙ στη θεσμοθέτηση ορίου στα 130χλμ./ώρα, είναι οι ρύποι!

Τρέχουν, ανεβάζουν στροφές και μολύνουν το περιβάλλον
Από τους πρώτους που τάχθηκε υπέρ των ορίων ταχύτητας στον γερμανικό αυτοκινητόδρομο ήταν ο οδηγός της Formula 1 Sebastian Vettel, τον οποίο έσπευσαν να υποστηρίξουν αρκετοί διάσημοι.  Η λογική πάντως τάσσεται καθαρά υπέρ του περιβάλλοντος, καθώς όσοι γκαζώνουν για να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο τους, ανεβάζουν στροφές στο κόκκινο, επιτρέποντας στη μηχανή να καίει αλόγιστα βενζίνη εκτοξεύοντας τους ρύπους. Στην αντίπερα όχθη υπάρχει το ποσοστό των 38% οι οποίοι τάσσονται υπέρ της παραμονής της Autobahn ως έχει, οι οποίοι υποστηρίζουν πως είναι και μία τουριστική attraction, η οποία προσελκύει χιλιάδες οδηγούν από την Ευρώπη οι οποίοι θέλουν να την «τρέξουν».

Σύμφωνα πάντως με την έρευνα, εάν γίνουν πράξη τα όρια, η Γερμανία ίσως καταφέρει να μειώσει έως και κατά 2 εκατομμύρια τόνους τους εκπεμπόμενους ρύπους από τα αυτοκίνητα. 
Όλα αυτά βέβαια για μία χώρα στην οποία γίνεται πραγματικός έλεγχος της ταχύτητας και σε περίπτωση που τελικά τεθεί όριο, οι οδηγοί θα το σεβαστούν θέλοντας και μη, καθώς οι έλεγχοι στην Γερμανία είναι πραγματικοί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης