Στο πλαίσιο της εμπορικής προώθησης της νέας σπορτίφ έκδοσης του 500 με το διακριτικό S, η Fiat Ιταλίας δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ το οποίο έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στη γείτονα χώρα.

Κάποιοι θεώρησαν ότι η διαφήμιση για το νέο 500S με τον τίτλο «δοκιμασμένο για κακά παιδιά» είναι σεξιστική, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι πρωτότυπη και ευφάνταστη. Είναι γνωστό όμως, πως η επικοινωνιακή πολιτική της ιταλικής μάρκας στηρίζεται στον έρωτα – χαρακτηριστικό το σπορ με το βιάγκρα –  και το πάθος των ζευγαριών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης: Νέα σπορ έκδοση για το Fiat 500


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης