Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία από τότε που η υβριδική LaFerrari παρουσιάστηκε και έστρεψε τα παγκόσμια φλας πάνω της, δείχνοντας την προθυμία της εταιρείας να αγκαλιάσει ένα ηλεκτρισμένο μέλλον. Η σημερινή γκάμα περιλαμβάνει όχι ένα αλλά δύο μοντέλα PHEV, με τις 296 GTB και SF90 Stradale να φιγουράρουν με εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ να θυμίσουμε πως τον προσεχή Σεπτέμβριο θα παρουσιαστεί και η Purosangue, το πρώτο SUV της φίρμας με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ferrari έχει ήδη ανακοινώσει πως το 2025 θα είναι ιστορική χρονιά, καθώς θα παρουσιάσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, με τον CEO της εταιρείας να σπεύδει να καθησυχάσει τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες. Όπως ο ίδιος αναφέρει, μπορεί οι μπαταρίες των ηλεκτρικών να προσθέτουν αρκετό βάρος στο σύνολο, όμως οι μηχανικοί θα βρουν έναν τρόπο να αντισταθμίσουν το νούμερο αυτό.

«Είναι αλήθεια, έχουμε περίπου 100 κιλά περισσότερα από ένα κανονικό αυτοκίνητο ICE για την ίδια ιπποδύναμη, αλλά αυτό που πραγματικά με καθησυχάζει είναι το ότι έχουμε βαθιά κατανόηση της δυναμικής του οχήματος. Επομένως, είναι μια πρόκληση, αλλά το βλέπουμε και ως μια ευκαιρία… να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε μοναδικά αυτοκίνητα».

Ο ισχυρός άνδρας της Ferrari συνέχισε λέγοντας ότι, παρόλο που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν γενικά λίγο-πολύ τα ίδια ηλεκτρονικά τσιπ, οι μηχανικοί της Ferrari είναι σε θέση να προσφέρουν κάτι μοναδικό και ξεχωριστό. Σίγουρα και το project Le Mans Ferrari Hypercar θα αποφέρει οφέλη στην ανάπτυξη υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων δρόμου τα επόμενα χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας, τα μοντέλα με θερμικό μοτέρ θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 40% έως το 2026, πέφτοντας στο 20% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το 2030 τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν το 80% των συνολικών πωλήσεων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης