Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota αποκάλυψε το πρωτότυπο C-HR Prologue, δίνοντας μας ουσιαστικά μία μεγάλη γεύση από το C-HR δεύτερης γενιάς που έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του το 2023. Το νέο SUV διαθέτει ιδιαίτερο στυλ και θα είναι διαθέσιμο με υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το απερχόμενο C-HR παρουσιάστηκε το 2016 και ανανεώθηκε το 2019, καθιστώντας το 2023 την ιδανική εποχή για μια νέα γενιά. Το SUV αποδείχθηκε αρκετά δημοφιλές μεταξύ των Ευρωπαίων αγοραστών, γι’ αυτό και η Toyota αποφάσισε να ακολουθήσει την ίδια συνταγή με τον διάδοχό του όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση και τις αντισυμβατικές αναλογίες.

Η μύτη σε στυλ «σφυροκεφαλής» με προβολείς full-LED είναι παρόμοια με άλλα ηλεκτρικά και υβριδικά Toyota, δείχνοντας ότι αυτός είναι ο δρόμος της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μαύρα στοιχεία που περιβάλλουν τη μεγάλη εισαγωγή που καλύπτεται κυρίως για καλύτερη αεροδυναμική. Το προφίλ είναι έντονα σμιλεμένο με μικρά παράθυρα που θυμίζουν το απερχόμενο C-HR ενώ το τριγωνικό σχήμα προς τα εμπρός φτερά είναι νέο. 

Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος της εξωτερικής σχεδίασης του concept, αν και ορισμένα χαρακτηριστικά όπως οι κρυφές λαβές των θυρών και οι κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες θα μπορούσαν να αντικατασταθούν υπέρ του χαμηλότερου κόστους παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Toyota δεν έδειξε φωτογραφίες του εσωτερικού, αλλά ισχυρίζεται ότι είναι “πιο ευρύχωρο και πρακτικό” από πριν. Είναι επίσης ασφαλές να υποθέσουμε ότι το νέο C-HR θα έχει περισσότερη τεχνολογία με μεγαλύτερες οθόνες για το ψηφιακό πιλοτήριο, αν και τα μαύρα τζάμια του concept δεν μας επιτρέπουν να ρίξουμε μια ματιά στο εσωτερικό.

Η εταιρεία ήταν διστακτική για λεπτομέρειες σχετικά με την πλατφόρμα και τα κινητήρια σύνολα, αν και επιβεβαίωσε ότι το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο σε υβριδικές και plug-in υβριδικές μορφές. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι η τρίτη προσφορά PHEV της Toyota στην Ευρώπη, μετά το RAV4 και το Prius. Υποψιαζόμαστε ότι το SUV θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της αρχιτεκτονικής TNGA-C που ήδη στηρίζει το ελαφρώς μεγαλύτερο Corolla Cross και το νέο Prius.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης