Του Λουκά Παπαλάμπρου

Από το εργοστάσιο της Volvo στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας ξεκίνησε η παραγωγή του εντυπωσιακού Grand Tourer της ανεξάρτητης μάρκας Polestar.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία κατασκεύασε 34 μονάδες του Polestar 1, οι οποίες και θα χρησιμοποιηθούν στις τελικές δοκιμές. Στόχος των ανθρώπων της σουηδικής φίρμας είναι να ρυθμίσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες, να κάνουν τις δοκιμές πρόσκρουσης και να εξασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να πατήσει τους τροχούς του στον δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κατασκευή των συγκεκριμένων οχημάτων έγινε από εξειδικευμένους μηχανικούς στη μονάδα παραγωγής πρωτότυπων. Μόλις ολοκληρωθούν οι δοκιμές, όλος ο εξοπλισμός, τα μηχανήματα και τα ρομπότ θα μεταφερθούν στο εργοστάσιο της Κίνας, όπου και θα παράγεται κανονικά το Polestar 1.

Οι νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Κίνα, χαρακτηρίζονται ως οι κορυφαίες στον κόσμο όσον αφορά στη φιλικότητα προς το περιβάλλον και την αποδοτικότητα. Σχεδιάστηκαν από μία ομάδα Νορβηγών αρχιτεκτόνων της εταιρείας Snοhetta και θεωρούνται πρότυπο.

Θυμίζουμε ότι, το μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών Grand Tourer Coupe 2+2 θέσεων, τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα (Electric Performance Hybrid) απόδοσης 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής, με την αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια να φθάνει τα 150 χιλιόμετρα – τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως.

Το κόστος αγοράς του Polestar 1, ξεκινά στην Ευρώπη από 155.000 ευρώ, με τις παραγγελίες να έχουν ξεπεράσει τις 7.000 παγκοσμίως. Είναι διαθέσιμο σε 18 χώρες παγκοσμίως (Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Φιλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Βρετανία, Ελβετία, Καναδά, Κίνα και ΗΠΑ) και για να κλείσει κάποιος την παραγγελία – αποκλειστικά διαδικτυακά – πρέπει να δώσει ως προκαταβολή το ποσό των 2.500 ευρώ. Οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης