Πρωτοπόρος στις τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, η Daimler προχωρά στο επόμενο βήμα της αυτόνομης οδήγησης, λανσάροντας τη νέα γενιά του καινοτόμου συστήματος στα φορτηγά.

Η γερμανική εταιρεία είναι η πρώτη που τοποθέτησε στον εξοπλισμό των φορτηγών παραγωγής την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, φρενάροντας, επιταχύνοντας και διευθύνοντας αυτόνομα το όχημα στον αυτοκινητόδρομο. Πλέον, εξελίσσει το σύστημα Επιπέδου 4, επενδύοντας ένα ποσό της τάξεως των 500 εκατομμυρίων ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προκειμένου να συγκεντρώσει τις παγκόσμιες δραστηριότητες, η Daimler Trucks ίδρυσε έναν νέο όμιλο με την επωνυμία «Autonomous Technology Group». Το κύριο έργο της νέας εταιρείας αφορά στην ευρύτερη στρατηγική για την αυτόνομη οδήγηση και την υλοποίησή της. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται η έρευνα και η τεχνολογική ανάπτυξη, καθώς και η προετοιμασία των υποδομών και δικτύων για τις αντίστοιχες λειτουργίες, πριν προχωρήσει στη μαζική παραγωγή των φορτηγών νέας γενιάς.

Επικεφαλής του ομίλου ανέλαβε ο Peter Vaughan Schmidt.  Η βασική δραστηριότητα του «Autonomous Technology Group» είναι η ανάπτυξη ενός νέου λογισμικού. Μία άλλη δραστηριότητα θα είναι το λεγόμενο «vehicle project», δηλαδή το «εφεδρικό σύστημα πλαισίου», ώστε τα συστήματα του οχήματος να αναλαμβάνουν τον ρόλο του οδηγού κατά την οδήγηση.

Ο όμιλος ξεκίνησε ήδη τη λειτουργία του, έχοντας παγκόσμια εμβέλεια. Επιστήμονες και ειδικοί από το Πόρτλαντ και το Μπλάκσμπουργκ των ΗΠΑ συνεργάζονται στενά με τους συναδέλφους τους στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, αναλαμβάνοντας από κοινού δράσεις και με τη Mercedes-Benz Cars, ώστε να αξιοποιηθούν συνέργειες στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης