Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση των νέων φωτιστικών σωμάτων της CLS, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε πλήρως την ανανεωμένη εκδοχή του μεγάλου τετράθυρου coupe.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η CLS θα είναι διαθέσιμη σε δύο τύπους αμαξώματος, coupe τετράθυρο και shooting brake, με τις αισθητικές αλλαγές να περιορίζονται στους μεγαλύτερους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, τη νέα γρίλια και τα σκούρα κρύσταλλα των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Φυσικά, τη διαφορά κάνουν τα νέα φώτα τεχνολογίας MultiBeam LED, που περιλαμβάνουν 24 λαμπτήρες και ρυθμίζονται αυτόματα, ανάλογα τις συνθήκες. Στο εσωτερικό, έχει τοποθετηθεί καινούργια οθόνη 8 ιντσών, νέο τριάκτινο τιμόνι, χρώματα και επενδύσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έκδοση shooting brake προσφέρει τη μέγιστη άνεση και πρακτικότητα, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να φθάνει μέχρι τα 1.550 λίτρα.

Στη γκάμα των κινητήρων προστέθηκε ο 2.1 λίτρων turbodiesel, απόδοσης 170 ίππων και 400 Nm ροπής στην έκδοση CLS 220 BlueTEC, με την CLS 250 BlueTEC να έχει 204 ίππους και 500 Nm ροπής. Τους diesel συμπληρώνει ο V6 3.0 λίτρων της CLS 350 BlueTEC με τους 258 ίππους και τα 620 Nm ροπής.

Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η CLS 350 CGI αντικαθίσταται από την CLS 400 με τον V6 3.5 twin-turbo των 333 ίππων και 480 NM ροπής. Ακολουθεί η CLS 500 με τους 408 ίππους και τα 600 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή είναι η AMG, με τον V8 5.5 twin-turbo, απόδοσης 557 ίππων και 720 Nm ροπής ή 585 ίππων και 800 Nm ροπής στο S-Model.

Όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro6, ενώ πρεμιέρα κάνει και το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G-Tronic, το οποίο χρησιμοποιείται στις εκδόσεις CLS 220 BlueTEC, CLS 250 BlueTEC, CLS 350 BlueTEC και CLS 500.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης