Του Λουκά Παπαλάμπρου

Εξακύλινδρος biturbo κινητήρας, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης, mild hybrid 48V και πληθώρα τεχνολογιών. Η GLE 53 4MATIC+ είναι ένα «υπερ-όπλο», ικανή να γράψει ακόμη και χρόνους σε πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κορυφαία έκδοση της GLE υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις, με το πανίσχυρο μοτέρ των 435 ίππων και 530 Nm ροπής να επιταχύνει το αμάξωμα των 2 τόνων σε μόλις 5,3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται μέσω του αυτόματου κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, με τον ηλεκτρικό συμπιεστή και τη γεννήτρια/μίζα να φροντίζουν για την άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα τετρακίνησης ενσωματώνει επτά διαφορετικές ρυθμίσεις (Sand, Trail, Slippery, Comfort, Sport, Sport+ και Individual). Φυσικά, δεν λείπει η ενεργή αερανάρτηση «Active Ride Control», τα φρένα με την υπογραφή της AMG διαστάσεων 400×36 εμπρός και 345×25 πίσω, καθώς και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Η GLE 53 4MATIC+ επιβάλλεται από την πρώτη ματιά, με τους τεράστιους προφυλακτήρες, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τις ζάντες 20 και 22 ιντσών, τον διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης να μαγνητίζουν τα βλέμματα.

Στην καμπίνα δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Το σύστημα πολυμέσων MBUX με τις οθόνες που καλύπτουν το ταμπλό και την τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης φροντίζει ώστε όλα να λειτουργούν στην εντέλεια. Τα σπορ καθίσματα είναι χάρμα ιδέσθαι και η ποιότητα κατασκευής άψογη.

Το πανίσχυρο SUV με σήμα το αστέρι θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, στις 5 Μαρτίου. Εκεί θα γίνει γνωστό πότε θα λανσαριστεί στις αγορές, με τη Mercedes-AMG να προσφέρει ως έξτρα και το πακέτο AMG Track Pace για όσους αρέσκονται να επισκέπτονται πίστες.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης