Έπειτα από παρουσία 13 ετών στην αμερικανική αγορά, η Toyota αποφάσισε να καταργήσει τη θυγατρική μάρκα customized Scion, λόγω των χαμηλών πωλήσεων και της αποτυχίας της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Η Scion πούλησε την περασμένη χρονιά μόλις 56.167 αυτοκίνητα, τη στιγμή που το 2006 είχε 175.000 πωλήσεις. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, ωστόσο, ήταν το γεγονός ότι, παρότι λανσαρίστηκε ως μια μάρκα για νέους σε ηλικία οδηγούς, ο μέσος όρος των αγοραστών ήταν 49 ετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εργαζόμενοι ενημερώθηκαν για την απόφαση του ιαπωνικού ομίλου την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου. Ορισμένοι θα παραμείνουν στις θέσεις τους έως ότου πουληθούν τα αυτοκίνητα που έχουν απομείνει στις αντιπροσωπείες, ενώ οι υπόλοιποι πρέπει να στείλουν βιογραφικό στην Toyota Αμερικής για να προσληφθούν εκ νέου. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι η εταιρεία θα διατηρήσει τα μοντέλα FR-S, iA sedan, iM hatchback και C-HR, αλλά με τα σήματα της Toyota.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης