Αίσιο τέλος φαίνεται πως έχουν οι διαπραγματεύσεις της GM και της Opel με τα συμβούλια των εργαζομένων, για την ενίσχυση των εργοστασίων και την παράταση απαγόρευσης των υποχρεωτικών απολύσεων μέχρι το τέλος του 2016. Οι συνομιλίες που θα συνεχιστούν και την επόμενη εβδομάδα, περιλαμβάνουν επίσης την ανεύρεση λύσης για να παραμείνει η μονάδα του Bochum ανοιχτή και λειτουργική μέχρι το τέλος του κύκλου ζωής του Zafira Tourer. Το εργοστάσιο αναμενόταν εν πολλοίς να κλείσει έως το 2015.

Η διοίκηση της Opel, η IG Metall και τα σχετικά συμβούλια εργαζομένων, λογικά θα ανακοινώσουν την ολοκληρωμένη συμφωνία την ερχόμενη εβδομάδα. Στόχος είναι όχι μόνο η μείωση κόστους αλλά και ο περιορισμός της εξάρτησης από την εισαγωγή αυτοκινήτων και ανταλλακτικών. Ενδέχεται μάλιστα να κατασκευάζονται οχήματα εκτός Opel στα ευρωπαϊκά εργοστάσια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον των προτεινόμενων εργασιακών ρυθμίσεων, η διοίκηση της γερμανικής εταιρείας έχει καταρτίσει ένα σχέδιο το οποίο θα ψηφιστεί στις 28 Ιουνίου από το Εποπτικό Συμβούλιο της, με τα εξής κύρια σημεία:

Σημαντικές επενδύσεις στο προϊοντικό πορτφόλιο της Opel/Vauxhall μεταξύ 2012 και 2016, συμπεριλαμβανομένων 23 νέων μοντέλων, 13 νέων κινητήρων (με 3 νέες οικογένειες κινητήρων) και περισσότερα οχήματα με οικολογικά συστήματα κίνησης όπως το Ampera. Τα νέα προϊόντα θα περιλαμβάνουν μοντέλα σε κατηγορίες όπου η Opel αυτή τη στιγμή δεν έχει παρουσία όπως το μικρό Mokka SUV, το μίνι Adam και ένα premium cabrio.

Νέα προϊοντική επέλαση σε συνδυασμό με νέες στρατηγικές πωλήσεων, ανάπτυξη μιας νέας, ξεκάθαρης στρατηγικής της μάρκας προσαρμοσμένης στις απαιτήσεις τόσο των παραδοσιακών όσο και νέων υποψηφίων πελατών και συγκεκριμένα σχέδια τα οποία στοχεύουν σε μείωση του κόστους υλικών, ανάπτυξης και παραγωγής

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, η Opel διακρίνει επίσης θαυμάσιες συνέργειες μέσα από την πρόσφατη συμμαχία μεταξύ GM και PSA Peugeot Citroën. Τέλος, σχεδιάζει την ταχεία αύξηση μεριδίου σε αγορές όπως η Ρωσία και η Τουρκία, μία στρατηγική που θα αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις Opel από 5.000 σε 20.000 μονάδες στην Κίνα τα προσεχή χρόνια, καθώς και είσοδο σε νέες αγορές όπως η Αυστραλία το τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς.

Να σημειώσουμε, ότι περίπου οι μισές από τις επενδύσεις της Opel από τώρα μέχρι το 2016 θα επικεντρωθούν στις Γερμανικές της δραστηριότητες. Η εταιρεία απασχολεί 20.800 άτομα σε όλη τη Γερμανία και πάνω από 40.000 στην Ευρώπη.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης