Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο Έλον Μασκ πιστεύει ότι ο πιο σκληρός ανταγωνισμός για την Tesla προέρχεται από την Κίνα και αναμένει ότι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων από την ασιατική χώρα «το πιο πιθανό είναι να είναι δεύτερος» μετά την εταιρεία του στα ηλεκτρικά οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά το γεγονός ότι πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η General Motors, η Ford, η Hyundai Motor Group και η Volkswagen βρίσκονται σε ανάπτυξη στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων, βγάζοντας το ένα EV μετά το άλλο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla δεν φαίνεται να ανησυχεί γι’ αυτές. Ερωτηθείς για τον ανταγωνισμό της Tesla στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 και τα κέρδη για ολόκληρο το έτος, ο Μασκ απάντησε ότι σέβεται τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα, οι οποίες πιστεύει ότι είναι οι πιο ανταγωνιστικές στον κόσμο. Αν και δεν προσδιόρισε ονομαστικά καμία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, πιθανότατα αναφερόταν σε ανταγωνιστές όπως οι BYD, Nio και XPeng.

Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Tesla και η κορυφαία αγορά ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως – αποτελούσε περίπου τα δύο τρίτα όλων των πωλήσεων EV παγκοσμίως το 2022. Στη χώρα βρίσκεται επίσης το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Tesla, το Gigafactory Shanghai, το οποίο παρήγαγε περισσότερα από 710.000 ηλεκτρικά οχήματα πέρυσι, πάνω από το ήμισυ της παγκόσμιας παραγωγής της.

“Η ομάδα μας κερδίζει στην Κίνα. Και νομίζω ότι μπορούμε να προσελκύσουμε τα καλύτερα ταλέντα στην Κίνα. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί”, πρόσθεσε ο Μασκ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla έχει επαινέσει τους Κινέζους αντιπάλους στο παρελθόν, αποκαλώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες από την Κίνα τις «πιο ανταγωνιστικές στον κόσμο» το 2021. Ο κορυφαίος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας είναι η BYD, η οποία κατέλαβε τη δεύτερη θέση πίσω από την Tesla το 2022 στις παγκόσμιες πωλήσεις BEV με 911.141 μονάδες, έναντι 1.313.851 της αμερικανικής εταιρείας.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης