Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Αντέχετε να οδηγήσετε ένα αυτοκίνητο με 460 ίππους; Προσοχή. Όχι στην πίστα, αλλά στους δρόμους που κινούνται και άλλα αυτοκίνητα με σαφώς χαμηλότερη ιπποδύναμη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν η απάντηση είναι «ναι», τότε αξίζει να ενημερωθείτε για τις δυνατότητες που προσφέρει η καινούρια Mustang Mach 1, που σε λίγες ημέρες θα τη δούμε στους ελληνικούς δρόμους.

Τι χρειάζεται να έχετε για να την αποκτήσετε:

1.  Καλές γνώσεις για γρήγορη και ασφαλή οδήγηση.
2.  Μυαλό και αυτοσυγκράτηση για να μην παρασύρεστε από τις προκλήσεις.
3. Και απαραίτητα 81.768 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Mustang Mach 1 με το αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού κρύβει κάτω από το καπό της τον 5.0L V8 κινητήρα της Ford, ο οποίος αποδίδει 460 ίππους. Δεν χρειάζεται πολλά για να αντιληφθείτε ότι οι επιδόσεις της είναι κορυφαίες.

Η Mustang είναι το εμβληματικό σπορ μοντέλο της Ford. Η τελευταία έκδοση, η Mustang Mach 1 με τον αλουμινένιο V8 βενζινοκινητήρα έχει μέγιστη ισχύ 460 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. Η ροπή είναι  529 Nm στις 4.600 σ.α.λ.

Οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν μια φιλτροχοάνη ανοιχτού τύπου (Open Air Induction System), πολλαπλή εξαγωγή και πεταλούδα 87 mm από τη Mustang Shelby GT350. Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί μόνο στη Β. Αμερική. Με αυτή τη φιλτροχοάνη αύξησαν την ελεύθερη ροή αέρα στον κινητήρα.

Με βελτιωμένη «αναπνοή» ο  5λιτρος, αλουμινένιος V8 κινητήρας, σε συνεργασία με το αναβαθμισμένο λογισμικό διαχείρισης του κινητήρα και έναν συνδυασμό έμμεσου και άμεσου ψεκασμού χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου, έχει αυξημένη ευστροφία. 
Με ένα δυνατό αγωνιστικού τύπου, πάτημα στο γκάζι μπορείτε να δείτε τη βελόνα του στροφόμετρου να εκτινάσσεται στα κόκκινα που ξεκινούν από τις 7.500 σ.α.λ.

Οι μηχανικοί της Ford που επιμελούνται τα Mustang χρησιμοποίησαν από τη Shelby GT350 ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού. Αυτό «συνεργάζεται» με ένα νέο φίλτρο και εξασφαλίζει την καλύτερη ροή λαδιού στον κινητήρα.

Το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον μοναδικό ήχο του V8 κινητήρα της Ford.

Η νέα Mustang Mach 1 που προορίζεται για την Ευρώπη και φυσικά για την Ελλάδα περιλαμβάνει το προηγμένο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής.
Με τις ρυθμίσεις που έκαναν οι μηχανικοί βελτίωσαν την καμπύλη ροπής και τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων.

Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο, ενώ ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα.

 

Δεν της λείπει τίποτα

Όταν παραγγείλετε το νέο «όπλο» της Mustang δεν πρόκειται να προσθέσετε τίποτα στον εξοπλισμό. Η Mach 1 έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας ακόμη και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.

Περιμένουμε να εκτελωνισtεί για να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο με τις κορυφαίες επιδόσεις τόσο στοn δρόμο όσο και στην πίστα.
Θα πρέπει να ξέρετε -αν ενδιαφέρεστε να την αποκτήσετε- ότι το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών που εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη τους στην απόδοση όσο και στην εμφάνιση.

Για καλύτερη ψύξη του κινητήρα αλλά και αεροδυναμική απόδοση, μπροστά υπάρχει μια γρίλια που χωρίζεται σε δύο τμήματα. Έχει ακόμη νέο splitter και κάτω γρίλια, ενώ αισθητή κάνουν την παρουσία τους οι πλευρικές γρίλιες.

Το εμπρός splitter έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα. Η μονή πίσω αεροτομή έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.

Οι μηχανικοί της Mustang Mach 1 υποστηρίζουν ότι πέτυχαν περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από τηMustang GT.

Και αυτό το κατάφεραν αφενός χάρη στον νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος και αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου.

Σημαντικός είναι και ο τρόπος ρύθμισης της ανάρτησης MagneRide, που είναι ρυθμιζόμενη. Τα υποπλαίσια και οι βραχίονες της ανάρτησης προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500. Η ανάρτηση ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητοροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς.

Η Mach διαθέτει τιμόνι ( EPAS). To σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη, ενώ εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω. Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί είναι Michelin Pilot Sport 4 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ακόμη και στην πίστα.

Αν μετά από όλα αυτά πειστήκατε ότι η νέα Mustang Mach 1 σάς αντιπροσωπεύει, ετοιμάστε τα 81.768 ευρώ και το αυτοκίνητο αυτό είναι δικό σας.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H Ford Mustang Mach-E πουλάει σαν «ζεστό ψωμάκι»

Το πιο σπέσιαλ Ford Ranger

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης