Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η αυτόνομη πλέον μάρκα του ομίλου PSA παρουσίασε τη νέα πρότασή της στην κατηγορία των συμπαγών crossover, με την αισθητική του αυτοκινήτου να κλέβει την παράσταση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το DS3 Crossback τοποθετείται απέναντι από το MINI Countryman, προβάλλοντας τον ξεχωριστό χαρακτήρα του.

Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ένα από τα πιο ιδιαίτερα μοντέλα της κατηγορίας, με το πλέγμα στη μάσκα, τα ιδιαίτερα φωτιστικά, το χρωμιωμένο πλαίσιο και το τονισμένο καπό να αναδεικνύουν το στυλ και τον δυναμισμό του αμαξώματος.

Βέβαια, αυτά που κάνουν τη διαφορά όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση είναι οι προβολείς DS Matrix LED Vision και οι χειρολαβές στις πόρτες που αναδύονται και αποθηκεύονται αυτόματα με το ξεκλείδωμα και το κλείδωμα του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυθεντικά πολυτελές

Η καμπίνα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή, με τους Γάλλους σχεδιαστές να δημιουργούν ένα υπέροχο περιβάλλον για τέσσερις επιβάτες. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από δέρμα υψηλής ποιότητας με χειροποίητες ραφές, η κεντρική κονσόλα έχει σχήμα διαμαντιού, όπως και οι αεραγωγοί. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ σατέν, Nappa, Alcantara, σουέτ και ανάγλυφου μαύρου για να «ντύσουν» το σαλόνι. 

Η κεντρική οθόνη αφής 10,3 ιντσών ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες και εφαρμογές του συστήματος πολυμέσων, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ στο παρμπρίζ μπροστά από τον οδηγό διακρίνεται το head-up display.

Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος, περιλαμβάνοντας μία σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτό της ημιαυτονόμης οδήγησης «DS Drive Assist», του αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και του αυτόματου παρκαρίσματος «DS Park Pilot».

Απεριόριστες είναι οι επιλογές εξατομίκευσης, με τη γαλλική φίρμα να προσφέρει το Crossback σε 10 χρωματισμούς αμαξώματος, τρεις αποχρώσεις για την οροφή και 10 διαφορετικά σχέδια ζαντών. Αν υπολογίσουμε τους καθρέπτες, τις επενδύσεις στο εσωτερικό και τα διακοσμητικά, οι πιθανοί συνδυασμοί φθάνουν τις 2.000!

Βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό

Το DS3 Crossback τροφοδοτείται από τον εξαιρετικό βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech απόδοσης 100, 130 και 150 ίππων, καθώς και τον αποδοτικό πετρελαίου 1.5 BlueHDI με τους 100 ίππους. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο 8 σχέσεων.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ηλεκτρική έκδοση E-Tense, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσα στο 2019. Περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων, ο οποίος λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία 50 kWh.

Για να φορτίσει πλήρως μέσω Wallbox χρειάζεται περίπου 5  ώρες, παρότι το 80% της χωρητικότητας απαιτεί μόλις 30 λεπτά, ενώ η αυτονομία είναι στα 300 χιλιόμετρα σύμφωνα με το αυστηρότερο και πιο ρεαλιστικό πρωτόκολλο του WLTP.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στην έκθεση του Παρισιού, τον Οκτώβριο, με το λανσάρισμα στην αγορά να προγραμματίζεται μέσα στο 2019.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης