Στην παγωμένη Λαπωνία, εκεί όπου η μέση θερμοκρασία αυτήν την περίοδο βρίσκεται στους -35 βαθμούς Κελσίου, δοκιμάζεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Mercedes.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας αξιολογούν την απόδοση του αυτοκινήτου και των ηλεκτρικών τμημάτων σε ακραίες συνθήκες. Σχεδόν 200 οχήματα λαμβάνουν μέρος στις δοκιμές, με τους ειδικούς να εξετάζουν κάθε παράμετρο και να συγκεντρώνουν όλα τα δεδομένα από κάθε κομμάτι του οχήματος.

Στόχος τους είναι διαπιστώσουν πως λειτουργούν οι ηλεκτροκινητήρες σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ποια είναι η πραγματική απόδοση των μπαταριών, των επιμέρους συστημάτων και των αισθητήρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνολικά, η Mercedes έχει κάνει περισσότερα από 500 ξεχωριστά τεστ σε όλες τις συνθήκες, σε Ευρώπη, Αφρική, Ασία και Βόρεια Αμερική, με τα οχήματα να καλύπτουν εκατομμύρια χιλιόμετρα.

H EQC 400 4Matic, όπως είναι η πλήρης ονομασία, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της μάρκας στη Βρέμη. Η εμπορική της πορεία θα ξεκινήσει μέσα στο 2019, με τους πελάτες να καταχωρούν ήδη τις παραγγελίες τους.

Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε άξονα. Η συνολική απόδοση αγγίζει τους 408 ίππους και τα 765 Nm ροπής, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

Τα ηλεκτρικά μοτέρ λαμβάνουν ενέργεια από μία συστοιχία μπαταριών 80 kWh που βρίσκεται στο πάτωμα και έχει βάρος 650 κιλά. Η τάση είναι 350 V και η ένταση 218 Ah, εξασφαλίζοντας αυτονομία 400 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το αυστηρότερο πρότυπο WLTP.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης