Οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων παρουσιάζουν κατά καιρούς ποδήλατα, ρολόγια, ακόμη και είδη σπιτιού με την υπογραφή τους, σε μία προσπάθεια να αναδείξουν τα premium χαρακτηριστικά της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που δημιούργησε η Porsche όμως, δεν έχει προηγούμενο. Η φημισμένη γερμανική φίρμα εκμεταλλεύθηκε τις απέραντες εκτάσεις με λουλούδια και το πρόσφορο έδαφος στην περιοχή της Λειψίας και παρήγαγε μέλι.

Το μέλι ανθέων πωλείται με την επωνυμία «Turbienchen», μέσω του καταστήματος που διαθέτει στις εγκαταστάσεις της στη Λειψία. Τα μελίσσια τοποθετήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος για την αειφόρο ανάπτυξη και είναι βιολογικής καλλιέργειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Gerd Rupp, πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche Leipzig, είπε ότι το έργο είναι τόσο επιτυχημένο που θα επεκταθεί το 2018 με επιπλέον μελίσσια. Όσο για το μέλι τους, υποστηρίζει πως έχει εξαιρετική γεύση. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης