Το σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας μέχρι και το 2022 έχει κάνει η Opel, περιλαμβάνοντας σε αρχική φάση, το λανσάρισμα 27 νέων μοντέλων και 17 κινητήρων, τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γερμανική μάρκα, έχοντας τη στήριξη της «μαμάς» εταιρείας General Motors, εστιάζει σε τρεις στρατηγικές προτεραιότητες: μοντέλα, μάρκες και καλύτερη διείσδυση στην αγορά. Στόχος, είναι να πετύχει μέχρι το 2022 μερίδιο αγοράς 8% στην Ευρώπη, με έμφαση στην επικερδή ανάπτυξη.

Ταυτόχρονα, σχεδιάζει να βελτιώσει περαιτέρω την ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και την ικανοποίηση των πελατών και υπαλλήλων της. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, έχουν ήδη γίνει οι απαραίτητες προετοιμασίες για την εφαρμογή του σχεδίου βήμα προς βήμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Opel εκτιμά ότι το 2014 θα είναι ένα έτος υψηλών προκλήσεων. Από τη μία, η εταιρία συνεχίζει να βελτιώνει το λειτουργικό τμήμα της. Από την άλλη, έκτακτες δαπάνες όπως το κλείσιμο του εργοστασίου του Bochum και οι διακυμάνσεις των νομισματικών ισοτιμιών θα δημιουργήσουν πιέσεις στα έσοδα. Υπολογίζει επιστροφή στην κερδοφορία μέχρι τα μέσα της δεκαετίας χάρη σε μία σειρά μέτρων όπως οι χαμηλότερες προϊοντικές και οργανικές δαπάνες, η βελτιωμένη αξιοποίηση δυναμικότητας των εργοστασίων, τα υψηλότερα έσοδα πωλήσεων και το βελτιωμένο προφίλ μάρκας.

Η μεγαλύτερη πρόκληση, την οποία και ευελπιστεί να πετύχει, είναι στα επόμενα οκτώ χρόνια, να γίνει No2 μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά επιβατικών αυτοκινήτων.
   

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης