Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί τελευταία να διαβάζουμε συνεχώς για τις επιδόσεις των ηλεκτρικών και τις εντυπωσιακές επιταχύνσεις τους, όμως μερικά «εργαλεία» καίνε βενζίνη και δείχνουν ότι τα 1.000 άλογα, δεν είναι προνόμιο της ηλεκτροκίνησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για ένα Audi RS6 Avant το οποίο από το εργοστάσιο εφοδιάζεται με τον V8 twin-turbo κινητήρα 4 λίτρων απόδοσης 592 ίππων και 800Nm ροπής, και προκαλεί το ενδιαφέρον τον απανταχού tuners. Σίγουρα οι περισσότεροι θα πουν πως τα εργοστασιακά νούμερα του μοντέλου είναι ήδη εξαιρετικά, όμως μερικοί βελτιωτικοί οίκοι θέλησαν να τα πάνε ένα βήμα παραπέρα.

 

Πετυχαίνει το 0-100 σε 2.7 δευτ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο μοντέλο δέχθηκε μεγάλες αλλαγές, όπως νέα εγκατάσταση των turbo, νέα μεγαλύτερα intercooler, αναβαθμισμένο λογισμικό στον εγκέφαλο αλλά και νέες εξατμίσεις Akrapovic. Οι παραπάνω τροποποιήσεις κατάφεραν να εκτινάξουν την ιπποδύναμη στα 1.000 άλογα και 1.000 Nm ροπής με το «πολυβόλο» Audi RS6 Avant να πετυχαίνει το 0-100 σε 2.7 δευτ. και τελική πάνω από 340χλμ./ώρα.
Φυσικά και η εμφάνιση του είναι σκέτος δυναμίτης, με νέο επιβλητικό bodykit αλλά και wrapping με κόκκινες λεπτομέρειες που δείχνουν από… χιλιόμετρα πως το συγκεκριμένο σύνολο δεν έχει αντίπαλο. 

Το ερώτημα λοιπόν είναι απλό: Με το ίδιο (ομολογουμένως μεγάλο κόστος) θα επιλέγατε ένα τέτοιο θηριώδες σύνολο βενζίνης, ή ένα ηλεκτρικό με παραπλήσια (αλλά αθόρυβη) μεγάλη ιπποδύναμη; 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης