Πιο δυναμικές γραμμές, ελαφρύτερο βάρος, πολυτελές εσωτερικό, υψηλής απόδοσης κινητήρες και πληθώρα τεχνολογιών, έχει το νέο Q7 το οποίο αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές την άνοιξη του 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δεύτερη γενιά του μεγάλου SUV της γερμανικής μάρκας, υιοθετεί πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο TT, όπως την τραπεζοειδή κεντρική εισαγωγή αέρα και το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED.

Πάρα την απουσία καμπύλων γραμμών η εικόνα του αμαξώματος παραμένει επιβλητική, με το βάρος του να έχει μειωθεί κατά 363 κιλά, χάρη στη χρήση πιο ελαφριών υλικών. Το νέο Q7 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MLB Evo και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, μαζί με τα Porsche Cayenne και VW Touareg.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας, έχοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων και αναδυόμενη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Η καμπίνα συνδυάζει την ευρυχωρία, με την άνεση και την πολυτέλεια. O χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 295 λίτρα και φτάνει έως τα 770 λτ. στην επταθέσια έκδοση, ενώ στην πενταθέσια κυμαίνεται από 890 έως 2.075 λίτρα. 

Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν έως 18 ρυθμίσεις και λειτουργία μασάζ, με τα ηχοσυστήματα της Bose και της Bang & Olufsen να έχουν 3D τεχνολογία. Το δεύτερο συνοδεύεται από 23 ηχεία απόδοσης 1.920 Watt. Για τους πίσω επιβάτες υπάρχει tablet 10,1 ιντσών με την υπογραφή της Audi, έχοντας πρόσβαση στο σύστημα πολυμέσων και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου και στο σύστημα πλοήγησης, ενώ διαθέτει HD κάμερα, Bluetooth και σύστημα NFC.

Τροφοδοτείται από τους εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel του VW Group, ενώ θα υπάρξει έκδοση e-tron quattro με απόδοση 373 ίππων και 700 Nm ροπής και η κορυφαία SQ7 με ηλεκτρικό turbo. Όσο για τις τιμές, στη Γερμανία ξεκινούν από 61.000 ευρώ.
    

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης