Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002, πολλοί αμφισβήτησαν την απόφαση της γερμανικής εταιρείας να εισβάλει στην κατηγορία των SUV. Εκ τους αποτελέσματος, η κίνηση της Porsche αποδείχθηκε εξαιρετική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Cayenne έγινε αμέσως best seller, με τη ζήτηση για το μοντέλο να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Σημείωσε τεράστια εμπορική επιτυχία από τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας της, προσελκύοντας νέους πελάτες σε όλες τις αγορές του κόσμου και κυρίως στη Β. Αμερική. Το κυριότερο είναι πως έσωσε την εταιρεία από μια βαθιά κρίση και απογείωσε την κερδοφορία της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεκαοχτώ χρόνια αργότερα και τρεις γενιές, το σπορ πολυτελές SUV της φίρμας από τη Στουτγάρδη έχει εξελιχθεί σε status symbol. Πρόσφατα, η Porsche γιόρτασε ένα πολύ σημαντικό γεγονός. Tην παραγωγή 1.000.000 μονάδων της Cayenne.

Το αυτοκίνητο-ορόσημο βγήκε από το εργοστάσιο της Μπρατισλάβα στη Σλοβακία, εκεί όπου παράγεται και συναρμολογείται το μοντέλο. Ήταν μια Cayenne GTS σε απόχρωση «Carmine Red», η οποία προορίζεται για πελάτη στη Γερμανία.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις της Cayenne στην Ελλάδα

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης