Η «καυτή» έκδοση του TT αναβαθμίστηκε τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά και είναι έτοιμη να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το TTS συνεχίζεται να προσφέρεται στις εκδόσεις Coupe και Roadster, διαθέτοντας ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο διαχύτη και τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, στην παλέτα των χρωμάτων προστέθηκαν δύο καινούργιες αποχρώσεις (pulse orange και turbo blue).

Στο εσωτερικό, οι αλλαγές περιορίζονται στις νέες δερμάτινες επενδύσεις, τις χειροποίητες ραφές και τα διακοσμητικά από carbon και alcantara. Για όσους επιθυμούν κάτι πιο δυναμικό, υπάρχει και το πακέτο Competition, το οποίο περιλαμβάνει ζάντες 20 ιντσών σε απόχρωση high-gloss black, κόκκινες δαγκάνες φρένων, σταθερή πίσω πτέρυγα, μαρσπιέ με το σήμα της Audi και τρία επιπλέον χρώματα για το αμάξωμα (glacier white, tango red και mythos black).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την κίνηση φροντίζει ο 2.0 TFSI κινητήρας. Το μοτέρ καλύπτει πλήρως τις αυστηρότερες προδιαγραφές και αποδίδει 306 ίππους και 400 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο S Tronic 7 σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης quattro και ενεργή ανάρτηση magnetic ride.

Το TTS Coupe επιταχύνει στα 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα και το Roadster σε 4,8΄΄, με την τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με την εταιρεία είναι στα 7,1 και 7,2 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται από 161 έως 166 γρ./χλμ.

Το αυτοκίνητο θα είναι άμεσα διαθέσιμο, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από 54.400 ευρώ για το Coupe και από 57.200 ευρώ για το Roadster.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης