Το περασμένο διήμερο (3-4 Σεπτεμβρίου) πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Βόλου, και συγκεκριμένα στον ιδιαίτερης αισθητικής βιομηχανικό πολυχώρο Τσαλαπάτα, η ετήσια Συνέλευση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συνέδριο διοργάνωσε η ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Ν. Μαγνησίας, παρουσία του προέδρου της ομοσπονδίας Σοφοκλή Φάτσιου, του προέδρου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας, Δημήτριου Κολυνδρίνη, του ΔΣ της ΠΟΑΥΣ και εκατοντάδων συνέδρων από όλη την Ελλάδα.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης (υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων), Χρήστος Τριαντόπουλος (υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, αρμόδιος για τις αποζημιώσεις στη Β. Εύβοια), Μιχάλης Παπαδόπουλος (υφυπουργός Μεταφορών) και Ζέττα Μακρή (υφυπουργός Παιδείας).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, το προεδρείο ενημέρωσε τους εκπροσώπους των ΚΤΕΛ για όλα τα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο, ενώ τόνισε τη σημασία υλοποίησης του έργου του ψηφιακού μετασχηματισμού των ΚΤΕΛ.

Ο Σοφοκλής Φάτσιος, πρόεδρος της ΠΟΑΥΣ, αφού ευχαρίστησε όλους όσοι συμμετείχαν στο συνέδριο,  ανέφερε πως βασική προτεραιότητα αποτελεί η κατασκευή του νέου σταθμού στην Αθήνα. Όπως είπε χαρακτηριστικά, έχει ολοκληρωθεί η οικονομοτεχνική μελέτη και η ολοκλήρωσή του θα σηματοδοτήσει ένα έργο ζωής για τους πολίτες, τους επιβάτες, τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ και τα τουριστικά λεωφορεία. «Δεν γίνεται να έχουμε σταθμούς-στολίδια όπως στο Ηράκλειο, τις Σέρρες, τον Βόλο και σε άλλες έδρες, ενώ και στην πρωτεύουσα οι σταθμοί να λειτουργούν υπό τραγικές συνθήκες.

»Ζητούμε από τους αρμόδιους υπουργούς να ενσκήψουν σε αυτό το θέμα για να αλλάξει και η εικόνα της Αθήνας με αυτή την επένδυση που θα προσφέρει και θέσεις εργασίας».

Επίσης τόνισε ότι ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τον κλάδο είναι η εφαρμογή του κανονισμού 1370/2007 για τις δημόσιες επιβατικές σιδηροδρομικές και οδικές μεταφορές, όσον αφορά στην ανάθεση του μεταφορικού έργου με διαγωνιστικές διαδικασίες.

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας δήλωσε ότι μέσα στην πανδημία τα ΚΤΕΛ ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Πολιτείας για ενίσχυση δρομολογίων και μέσα σε δύο μήνες έγινε ταξινόμηση 200 λεωφορείων χωρίς να δαπανήσει το κράτος ούτε ένα ευρώ, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Από την πλευρά του, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης,συμφώνησε απόλυτα για τον Ελαιώνα, λέγοντας πως το συγκεκριμένο έργο και η δημιουργία ενός μεγάλου υπεραστικού σταθμού αποτελούν κορυφαίο θέμα ανάπτυξης τόσο της κυβέρνησης όσο και του ίδιου προσωπικά.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, αναφέρθηκε και αυτός στην αναγκαιότητα της κατασκευής του νέου σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Ελαιώνα, θέτοντας ως στόχο την ολοκλήρωση της τεχνικής μελέτης ώστε το έργο να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης