Αλματώδη πρόοδο σε όλους τους τομείς κάνει η κορεατική εταιρεία, καθώς μετά το εξαιρετικά ενδιαφέρον Tivoli που είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά, ετοιμάζεται να μπει σε πιο «βαθιά νερά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακολουθώντας το παράδειγμα των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, η SsangYong εξελίσσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, κάνοντας μάλιστα και τις πρώτες δοκιμές. Το project αναπτύσσεται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Αυτοκινήτων της Κορέας (KATECH).

Η εταιρεία υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με το KATECH τον Ιούνιο του 2014, συμμετέχοντας στην κοινή προσπάθεια που γίνεται από όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως για την εμπορευματοποίηση των αυτοκινήτων που θα κινούνται αυτόνομα, μέχρι το 2020. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε στα πρώτα τεστ αυτόνομης οδήγησης ήταν το νέο Korando. Το μεσαίο SUV εκτέλεσε επιτυχημένα τις διαδικασίες μεταβολής ταχύτητας σε ανοιχτό δρόμο, της αλλαγής πορείας σε καμπές, της αποφυγής εμποδίων, καθώς και άλλες δοκιμασίες, χωρίς τη βοήθεια οδηγού.

Παράλληλα, ξεκίνησαν οι δοκιμές και της ηλεκτρικής έκδοσης του Tivoli (EVR), που αναμένεται να περάσει στην παραγωγή μέχρι το 2019. Το όχημα χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ 109 ίππων και μία μπαταρία πολυμερών ιθίου 25kWh. Έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ/ώρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης