Ανεξέλεγκτα και με τον νόμο θα λειτουργούν τα ΚΤΕΟ

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012, 11:17
Ανεξέλεγκτα και με τον νόμο θα λειτουργούν τα ΚΤΕΟ

Κατάργηση της διαπίστευσης για τα ιδιωτικά και δημόσια ΚΤΕΟ δρομολογεί το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, γεγονός που σημαίνει πως στο μέλλον θα λειτουργούν σχεδόν χωρίς κανέναν έλεγχο.

Η κατάργηση αναμένεται να θεσμοθετηθεί με το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί και με λίγα λόγια θα υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο ο θεσμός του τεχνικού ελέγχου που ήδη στην Ελλάδα δεν έχει καμία αξία για μεγάλη μερίδα οδηγών.

Να θυμίσουμε ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα κυκλοφορούν σχεδόν 2,5 εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν «περάσει» ΚΤΕΟ και μία τέτοια κίνηση είναι σίγουρο ότι θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τον θεσμό. Αυτό άλλωστε καταγγέλλει και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ο οποίος με σχετική ανακοίνωσή του αναφέρεται σε απόφαση – παρωδία, αλλά και παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες 2.500 εργαζομένων: «Ποιους καλύπτει η υποβάθμιση του θεσμού ΚΤΕΟ, η εκκρεμότητα εκσυγχρονισμού και διαπίστευσης των 55 Δημόσιων ΚΤΕΟ επί 12 χρόνια επηρεάζει πολιτικές αποφάσεις; Ο υπουργός κ. Βορίδης θα πρέπει να εξηγήσει και τεκμηριώσει άμεσα προς όλους τους Έλληνες πολίτες πως η υποβάθμιση των ΚΤΕΟ θα ενισχύσει την οδική ασφάλεια και το περιβάλλον και πώς θα αντιμετωπιστεί η διαπλοκή και η διαφθορά σε αυτά».

Από την πλευρά τους, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν συμφωνούν με την κατάργηση της διαπίστευσης και επιρρίπτουν ευθύνες σε ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες επιθυμούν να μην έχουν κανένα απολύτως έλεγχο ως προς την τεχνική επάρκεια του προσωπικού τους, την ποιότητα των υπηρεσιών τους και την τήρηση όσων προβλέπει η νομοθεσία για τους τεχνικούς ελέγχους. Τέλος αξίζει να σημειώσουμε ότι τα τελευταία χρόνια, για τα δημόσια ΚΤΕΟ και προκειμένου να διαπιστευτούν και να εξισωθούν με τα ιδιωτικά, είχε αγοραστεί πανάκριβος εξοπλισμός μέσω του κρατικού κουμπαρά, για τον οποίο δεν γνωρίζει κανείς τι θα απογίνει…

Για ακόμα μία φορά κερδισμένος θα βγει ο… κανένας, ενώ είναι σίγουρο πως δεν θα λυθεί και πάλι το πρόβλημα με τα εκατομμύρια - ίσως - επικίνδυνα οχήματα που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα στους δρόμους.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012, 11:39