Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Παρά τα αξιοσέβαστα επτά χρόνια που βρίσκεται ήδη στην αγορά η F-Pace, το μοντέλο δεν φαίνεται σε καμία περίπτωση ξεπερασμένο. Έτσι η εταιρία προχώρησε στην ανανέωση του στα σημεία και κυρίως στην μπαταρία, η οποία πλέον μπορεί να προσφέρει +20% μεγαλύτερη αυτονομία. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη στη νέα μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 19,2 kWh, η plug-in υβριδική F-Pace θα καλύπτει πλέον 65 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά, αντιπροσωπεύοντας αύξηση της αυτονομίας σε σχέση με πριν σε ποσοστό 20%. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει έως το 80% σε μισή ώρα μέσω φόρτισης 35 kW, ενώ το γέμισμα έως το 100% από ένα wallbox 7 kW AC διαρκεί δυόμιση ώρες.

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις F-Pace, η P400e διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Με 400 ίππους και 640 Nm ροπής, το ηλεκτροκίνητο SUV χρειάζεται 5,3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει 0-100 σε 5.3 δευτ. 

Παράλληλα η εταιρία προχώρησε και στην απλοποίηση των εξοπλιστικών εκδόσεων παρέχοντας πλέον τις επιλογές: R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT και SVR. Ανάλογα με την αγορά ωστόσο ενδεχομένως να υπάρξουν και κάποιες διαφοροποιήσεις. Ανεξάρτητα από το επίπεδο εξοπλισμού, όλα τα SUV F-Pace διαθέτουν ζάντες 19 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα ψυχαγωγίας Pivi Pro με φωνητικό έλεγχο Alexa, καθώς και ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να θυμίσουμε πως από το 2025 η βρετανική μάρκα θα μετατραπεί σε έναν πλήρως ηλεκτρικό κατασκευαστή.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης