Είμαστε σχεδόν βέβαιοι πως θα συμφωνήσετε μαζί μας. Η Alfa Romeo, που μετρά 111 χρόνια ιστορίας, είναι από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες με τόσο φανατικό κοινό, γεγονός κατά τη γνώμη μας που οφείλεται στο ότι ανέκαθεν, συνδύαζε τη λογική με το συναίσθημα. Οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας, που έχουν κατά καιρούς αναλάβει να εξελίξουν τα μοντέλα της οδηγώντας την στη νέα εποχή, πάντρευαν αρμονικά το παρελθόν με το παρόν.

Και απόδειξη αυτού, αναμφισβήτητα είναι, οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio 6C Villa d’Este, αλλά και οι σύγχρονες συλλεκτικές GTA/GTAm. Ξεχωριστό στιλ, τεχνολογία αιχμής και η οδηγική απόλαυση, ήταν πάντα ανάμεσα στα βασικά χαρακτηριστικά, που έκαναν τα μοντέλα της Alfa Romeo να διαφέρουν, σε σχέση με τον ανταγωνισμό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η κληρονομιά

Η ιστορία λοιπόν ξεκινά πίσω στο μακρινό 1910, διότι από τότε κιόλας είχε αναπτυχθεί μια πολύ ξεχωριστή Το “Alfa” του  Alfa Romeo σημαίνει “Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”σχεδιαστική φιλοσοφία. Τα σχήματα και τα στιλιστικά στοιχεία συνδέθηκαν πολύ σύντομα με τη μάρκα, όπως π.χ. η τριγωνική μάσκα «Scudetto», αλλά και οι αεραγωγοί εκατέρωθεν αυτής, που δημιούργησαν το γνωστό «Trilobo».

Αν και μέσα στα χρόνια που μεσολάβησαν οι αναλογίες αυτών των χαρακτηριστικών άλλαξαν, η βασική μορφή έμεινε αναλλοίωτη και έδινε πάντα το στίγμα μιας Alfa Romeo. Ακόμα και διάσημοι ανεξάρτητοι σχεδιαστές και κατασκευαστές αμαξωμάτων, ακολούθησαν αυτές τις γραμμές, δημιουργώντας μοναδικές κατασκευές, όπως η 6C 2500 SS Coupé Villa d’Este του Bianchi Anderloni (1949), το πνεύμα της οποίας ξαναζεί σήμερα με τις νέες Giulia και Stelvio 6C Villa d’ Este

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ούτε οι τεχνικές προδιαγραφές κατασκευών κορυφαίας απόδοσης, όπως η Giulia GTA, δεν στέρησαν αυτή την αρμονία, αφού όπως αναφέρει και ο επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης της Alfa Romeo, Alessandro Maccolini: «Το εμπρός μέρος ενός αυτοκινήτου δίνει πάντα την πρώτη εντύπωση. Το «Trilobo» είναι ένα πάρα πολύ χαρακτηριστικό στοιχείο και στην Alfa Romeo, μιλάμε για την «αναγκαία ομορφιά», δηλαδή την ικανοποίηση των τεχνικών θεμάτων, όπως για παράδειγμα είναι η αεροδυναμική απόδοση και η ψύξη του κινητήρα στην GTA, αλλά με τον πλέον άρτιο αισθητικά τρόπο, γιατί μια Alfa Romeo είναι υποχρεωμένη να είναι όμορφη».     

Κλασσική αξία για κάθε μοντέλο της Alfa RomeoΗ εμπλοκή στους αγώνες

Η πολύχρονη συμμετοχή της μάρκας στους αγώνες έδωσε την ευκαιρία στους μηχανικούς της μάρκας, να βρίσκουν ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, λύσεις, που πολύ σύντομα, θα έβρισκαν το δρόμο και στα αυτοκίνητα παραγωγής. Ως premium μάρκα, η Alfa Romeo είχε την ευκαιρία να εφοδιάζει τα μοντέλα της με τις πλέον αποτελεσματικές πρακτικές, ανεξάρτητα από το κόστος. Την επιλογή αυτή, μπορεί κανείς να δει σε κλασσικά μοντέλα, όπως είναι η σειρά 6C της δεκαετίας του 1920, μέχρι τα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας, Giulia και Stelvio.
 
Ανεξάρτητα από την έκδοση, τα συγκεκριμένα μοντέλα εφοδιάζονται με μηχανικά μέρη τεχνολογίας αιχμής, όπως ο άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα, η εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και η πίσω πολλαπλών συνδέσμων (Alfa LINK), αλλά και το καινοτόμο σύστημα brake-by-wire IBS. Η σύνδεση των μοντέλων παραγωγής της Alfa Romeo με τους αγώνες γίνεται ακόμα πιο έντονη, αν αναλογιστεί κανείς, τις κορυφαίες εκδόσεις όπως είναι η GTA του 1965, αλλά και η σύγχρονη αναγέννησή της, νέα Giullia GTA.

Ανέκαθεν η ιταλική εταιρεία συνδύαζε τη λογική με το συναίσθημαΤο ανθρώπινο δυναμικό

Πίσω από κάθε δημιουργία της  Alfa Romeo, είναι φυσικά οι άνθρωποι της, οι οποίοι καλύπτοντας αναρίθμητα χιλιόμετρα στο κέντρο δοκιμών της μάρκας στο Balocco, αλλά και σε δρόμους σε όλο τον κόσμο, ρυθμίζουν κάθε πτυχή του οχήματος. Μάλιστα, αρκετοί από αυτούς εντάχθηκαν στο δυναμικό της εταιρείας αμέσως μετά τα σχολικά ή φοιτητικά τους χρόνια και παρέμειναν πιστοί στην εταιρεία, μέχρι  τη συνταξιοδότηση τους. 

Γνωρίζοντας κυριολεκτικά κάθε εκατοστό των διαδρομών του Balocco, ο επικεφαλής μηχανικός των μοντέλων υψηλών επιδόσεων, Domenico Bagnasco, αποτελεί τον άνθρωπο που καθόρισε σε μεγάλο βαθμό το χαρακτήρα θρυλικών σπορ αυτοκινήτων, όπως η 8C και 4C, αλλά και οι σύγχρονες GTA και GTAm

Με τη συνδρομή των οδηγών αγώνων, όπως οι Kimi Räikkönen και Antonio Giovinazzi, ο Bagnasco, κατάφερε να εφαρμόσει στην GTA, έναν από τους πιο βασικούς κανόνες, που βρίσκονται χαραγμένοι στο DNA της μάρκας, που είναι η απόλυτη οδηγική απόλαυση, χωρίς να θυσιαστεί η ασφάλεια ή η χρηστικότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Υπέγραψε στην Alfa Romeo ο Valtteri Bottas

Αυτή η Alfa Romeo θα σε κάνει να χάσεις τον ύπνο σου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης